2777
2789
عنوان

اصفحانی ها

492 بازدید | 96 پست

سلام اگه کسی از اصفحان هست لطفا بهم بگه کجاهاشو حتما برم برا دیدن و چه غذا هاو شیرینی هاشو حتما بخرم

یا کجاهاش رفتنش الکیه ک نرم

واینکه من عاشق عکس گرفتنم چ لباسایی رو باخودم ببرم ک ب فصایع اون جا بیاد و عکسام قشنگ شه

کلا ی اطلاعات مفید از اصفحان بهم بدین

دردناک ترین مرگ و پسر نوح داشته..فک کن داری غرق میشی یهو یه خر از کشتی بابات برات دست تکون میده😐😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصفهان عزیزم 

 مامانم همیشه میگه تا وقتی یکیو پیدا نکردی که برات مثل بچه‌ت باشه نرو توی رابطه، ازدواج!یه بار که پرسیدم یعنی چی، گفت یعنی مثل بچه ای که از گوشت و پوست و استخون خودته باشه برات، نه خوبشو، نه بدشو، نه خوشگلشو، نه زشتشو، نه داراشو، نه فقیرشو حاضر نباشی با کس دیگه‌ای عوض کنی، هر عیب و ایرادیم که داشته باشه دلت نخواد یکی بهترشو بیاری به جاش، چون برات بهترینه در هر حالتی.‌‌..وقتی ازدواج کن که مطمئن باشی می‌تونی توی سختیا، نداریا، مریضیا، گرفتاریا مثل یه مادر بمونی به پای آسمون ابری و آفتابی زندگیِ طرفت، گاهی عینک آفتابی بزنی، گاهیم چتر بگیری دستت!:))

گز بخور بریون بخور دوغ و گوشفیل .خورشت ماست بخور 

 مامانم همیشه میگه تا وقتی یکیو پیدا نکردی که برات مثل بچه‌ت باشه نرو توی رابطه، ازدواج!یه بار که پرسیدم یعنی چی، گفت یعنی مثل بچه ای که از گوشت و پوست و استخون خودته باشه برات، نه خوبشو، نه بدشو، نه خوشگلشو، نه زشتشو، نه داراشو، نه فقیرشو حاضر نباشی با کس دیگه‌ای عوض کنی، هر عیب و ایرادیم که داشته باشه دلت نخواد یکی بهترشو بیاری به جاش، چون برات بهترینه در هر حالتی.‌‌..وقتی ازدواج کن که مطمئن باشی می‌تونی توی سختیا، نداریا، مریضیا، گرفتاریا مثل یه مادر بمونی به پای آسمون ابری و آفتابی زندگیِ طرفت، گاهی عینک آفتابی بزنی، گاهیم چتر بگیری دستت!:))
عزیزم شما اول نوشتنشو یا بگیر تا اینها😂😂😂

چشم 😓😓تاحالا کلا فک میکردم اینطوریه

دردناک ترین مرگ و پسر نوح داشته..فک کن داری غرق میشی یهو یه خر از کشتی بابات برات دست تکون میده😐😐

من اصفهاني نيستم ولي 

به نظرم آتشكده نرو . 

سي و سه پل و باغ پرندگان و كليسا و منارجنبون و بازار امام  خوب هستن 

اگر به طبيعت علاقه مندي يه زماني بذار سمت سامان و سرچشمه زاينده رود و پل زمان خان حتما برو بسيار زيباست 


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کلوزفرند

blackday | 23 ثانیه پیش

یه بار

mahe_shabe14 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز