2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من برس حرارتی دارم عااالیه  مثل اتو شلاقی میکنه و کارکردش از اتو راحت تره

میشه مارک وقیمتشو بگی ممنونم

خدایا ازت میخوام تا آخر عمر درکنار دختر وهمسرم طعم خوشبختی رو بچشم وآرامش داشته باشم.اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.

من الان مکس دارم 

اما چندین سال مارک بابلیس داشتم راضی بودم

نمیدونم چرا یهو خراب شد 😐

خدایا ازت میخوام تا آخر عمر درکنار دختر وهمسرم طعم خوشبختی رو بچشم وآرامش داشته باشم.اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.
بهتر از رمینگتون فک نکنم پیدا کنید،عالیه!


اصلن با مکسو بابلیس قابل مقایسه نیس

مارکیم نیس ک همه جا بتونین پیدا کنین

تو خونمون 3 تاشو داریم

6 7 ساله!

ب موها آسیب نمیزنه(اگه هم بزنه حداقلش ب اندازه ی بقیه ی اتو مو ها آسیب نمیزنه)


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792