2777
2789
عنوان

مشاور لاشی

280 بازدید | 13 پست

با نامزدم به مشکل خوردیم خودش تایم مشاوره گرفته مشاوره  هم ن گذاشته ن برداشته بش گفته اصلا ب دختره پیام نده محلش هم نذار. واقعا ب جای راه حل دادن باید همچین پیشنهادی داد؟  باید در اون دانشگاهی که ب اینا مدرک داده رو گل گرفت 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب چرا همچین حرفی زده؟شاید مشکل از شما بوده

عزیزم مشاور رو ادم مراجعه میکنه برای حل مشکل و گرفتن راه حل. وگرنه جدایی رو که خود ادم هم به سهل و اسونی میتونه انتخاب کنه 

برو تو گوگل بهش نظر منفی بده و حتما بنویس

منم این سرم اومد دقیقاااا اوایل یه مشاور با همسرم میرفتیم افتضاح یعنی گاو بودا

کلی گشتم تا یه مشاور خوب پیدا کردم تا فقط گند اونو درست کنه

من و همسرم قبل ازدواج رفتیم ی جا مشاوره که خواهر شوهرم معرفی کرد و خودشم نمی‌شناخت چجور مشاوریه. مشاورش مرد بود به من می‌گفت هر ساعتی از شبانه روز ب مشکل خوردین ب من زنگ بزن من هستم هواتو دارم.بهم می‌گفت چرا اصلا میخای ازدواج کنی خیلی اگه نیاز جنسی داشتی خودارضایی کن چی میشه مگه. من مغزم داشت سوت میکشید فرار کردم از مطب زدم بیرون نامزدمم پشت سرم اومد. مشاوره هم پشت سر نامزدم. نامزدم هی اصرار می‌کرد بیا بریم بالا آروم باش ولی من نمیدونستم چجوری بهش قضیه رو بگم. بعدا بهش گفتم گفت چرا همون لحظه نگفتی همونجا میکشتمش

سبز می‌مانیم ، در اوجِ آوارگی🦋• Chance god= yeganeh •

وای خواهرم با یه مشاور صحبت کردن در شرف طلاق بودن مشاوره پیشنهاد دوستی به خواهرم داده بود خواهرمم دا ...

واسه ما هم دختره چش داش به شوهرم 

.🛑متاسفم برا خودم که برای تو دعا میکردم که عاقبت بخیر بشی چون فکر میکردم تو گناهی نداشتی ولی الان ذات واقعیت برام رو شد . یادمه اون زمانا خیلی عذاب میکشیدم یجوایی مرگ جلو چشم خودم میدیدم آنقدر بد بود حالم که حد نداشت تو اون حالام هیچوقت تو نفرین نمیکردم درکت میکردم فکر میکردم وجدان داری ته دلم دعاتم میکردم بخدا اما فهمیدم نه تنها بی وجدانی بلکه اصلا بویی از انسان بودنم نبردی سر همین واقعا از صمیم قلبم با همه وجودم فقط واگذارت میکنم به خدا فقط میخوام همه روزایی که من توش قدم گذاشتم تو همهههه روزاش تک به تک بچشی و میچشی زمین گرده .امیدوارم یکی مثل خودت تو زندگیت بیاد 🤲اونی که من اینجا شناختی دوستمی دشمنمی هر کی هستی ازت التماس میکنم که به کسی کاربری من که شناختی نگو قسمت میدم به جون همه عزیزانت به همه مقدسات به خدا که باورش داری . من تموم زندگیم رنج سختی کشیدم تو هم برام درد رنج نده. اگه واقعا شرایط من درک نمیکنی از غمم ناراحت نمیشی به انسان بودن خودت باید شک کنی انتظار نداشته باش دنیا رو خوبشم به تو نشون بده وقتی تو رو بدت به عالم ادم همیشه نشون میدی . به همه مقدسات قسم من خیلی زجر کشیدم تا الان که زندم ارزوم فقط مردن فقط از ترس اخرتم خانوادم ..وگرنه مردن برام ارزو .همش میترسم کسی کاربریم اینجا بشناسه شده فوبیا من لعنت به این سایت و به همسرم بگه و من بیچاره بشم اگه زورت بهم نشون بدی من زورم بهت نمیرسه سایت دستو پامو بسته نمیتونم خودم نجات بدم . اینجا جایی بود که من شبایی که فکر میکردم دارم از غصه سکته میکنم تا صبح نمیمونم تاپیک زدم درد دل کردم اگه بخوای علیه من اینا استفاده کنی از خدا میخوام از صمیم قلبم که تک تک روزا من خودت تجربه کنی . خدا هم زورشو به تو نشون بده .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   solmy  |  26 دقیقه پیش
توسط   مینال  |  33 دقیقه پیش