یکی از دوستام من روز تولدش صبح تا بیدار شدم با اینکه حالم بد بود تبریک گفتم تولدشو
دیروز تولدم بود
دیدم بهم پیام نداد کلا من چهارشنبه هم بهم تبریک گفتن ینی در اصل دوروز بود
ولی اون پیام نداد تا دیشب ساعت یک
گف جایی بودم آنتن نبود (سه ساعت بیشتر راه نبوده)
دوبار سه بار هم انلاین شده بود همون روز
امروز گف میخواستم تبریک بگم نتونسم و اینا چی بگم