بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من الان سر یه دو راهی قرار دارم نمیدونم باید چه مسیری رو برم مسیر اول خیلی سخت تره و لی نتیجش قشنگ تر مسیر دوم یکم هااا فقط یکم ساده تره ولی نتجیش مشخص نیست چی بشه و الان نمیدونم کدوم مسیر رو انتخاب کنم نمیدون یک رو انتخاب کنم و سختیش رو بکشم اصلا میشه به هدفم برسم یا نه اصلا توانش رو خدا بم میده ؟ پتانسیلش رو دارم بهش برسم یا نه ؟ تو کدوم یکی بعدا تو کار موفق تر میشم ؟میترسم پا بزارم تو این مسیر از شروع وحشت دارم