2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من توی سن ۳۷باردار شدم چون دیر ازدواج کردم عزیزم ،نمیدونم ولی سعی میکنم مادر خوبی باشم و همه ی توانم رو برای بچم بزارم

خدایا جوری دستمو بگیر و بلندم کن که همه انگشت به دهن بمونن...(عدو شود سبب خیر ، اگر خدا خواهد)🤌🫡،(۲۹بهمن خبر بارداریمو شنیدم،خدایا ممنونم ازت،تو دلیمو حفظ کن و کمکم کن صحیح و سالم بغلش بگیرم)،از دوستانی که درخواست دوستی میدن معذرت می‌خوام نمیتونم قبول کنم....(خدایااااا شکرررررررت بابت پسر نازی که بهم دادی،خدایا ممنونم ازت ،امام حسین نوکرتم♥️)
الان سن ازدواج رفته بالا اکثرا تو همین سنین باردار میشن امیدوارم کسی نیاد مادرهای این سنی رو ناامید ...

کلا من تازه ۳۱ ازدواج کردم ماجرایی هم دارم با شوهرم اما گذاشتم مشکلم حل شه یه دو سال دیگه بیارم

خیر. تا وقتی پریود میشی میتونی باردار بشی 

تحت نظر پزشک باش و از این دوران لذت ببر 😊

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

من توی سن ۳۷باردار شدم چون دیر ازدواج کردم عزیزم ،نمیدونم ولی سعی میکنم مادر خوبی باشم و همه ی توانم ...

خیلی سخته بارداری تو این سن؟چون من یه ترسی هم دارم.بعضی وقتها با خودم میگم زمان به سرعت گذشت وگرنه من نباید الان ۳۴ میبودم😁

کلا من تازه ۳۱ ازدواج کردم ماجرایی هم دارم با شوهرم اما گذاشتم مشکلم حل شه یه دو سال دیگه بیارم

ایشالا مشکلت زودتر حل شه خیلی به تاخیر ننداز ادم که خبر نداره گاهی درگیر مشکلات نازایی میشه دوا درمان ممکنه طول بکشه البته نخواستم بترسونمتها کلا میگم هواست باشه خیلی به تاخیر نندازی

خیلیم وقت خوبیه بیار حتما

خیلی میترسم چون مادم منو ۳۵ سالگی به دنیا آورد بچه ۵ بودم آخری همش اونموقع ها خجالت می‌کشیدن که بچه به این کوچیکی دارن.منم فکر میکردم مادرم سنش بالاست.همش میترسیدم مادرم رو از دست بدم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز