2789

سیر و پیاز خورد کن بذار سرخ شه. میگو رو بریز داخلش زدرچوبه نمک ادویه مخصوصا پودر زیره بزن تا بوش گرفته شه. بذار با حرارت کم سرخ شه. درب رو هم روی میگو نذار چون باعث میشه بوو بگیره. برنج که که دم کردی بذار وسط برنج. این یه مدلش بود

مـن هـمانی ام که بی تو...پای تمام دوست داشتنهایم ایستاده ام...🥺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم اونجوري پختممم  اما ميخوام پلووش كنم😌

دوست من چرخش مي كرد با پياز و سيب زميني و رب و ادويه سرخ مي كرد مثله لوبيا پلو لا به لإيه برنج مي ريخت آخرش هم زعفرون دم مي مرد مي ريخت رو برنج

خوزستان همیشه مظلوم 😣 بمیرم برای مردمم که نه نان دارن نه هوای سالم نه آب نه واکسن . 😞😞😞
دوست من چرخش مي كرد با پياز و سيب زميني و رب و ادويه سرخ مي كرد مثله لوبيا پلو لا به لإيه برنج مي ري ...

نهههه درستههه باشه😚😚😚اينجوري حال ميده 

ي بار خوردممم خيلي خوب بود

من یکم پیاز و سیر ریز ریز خرد میکنم یا رنده میکنم با میگو سرخ میکنم یکمم زعفران دم میکنم با ابلیمو و پودر سیر و یکمم فلفل به میگوها اضافه میکنم یکمم گشنیز تازه و شنبلیله میریزم رو میگوها بعد برنج رو ابکش میکنم و یه لایه برنج یه لایه میگو

اگه دوست داشتی میتونی سیب زمینی هم مربعی خرد کنی و بعد از سرخ کردن به میگو اضافه کنی

نهههه درستههه باشه😚😚😚اينجوري حال ميده  ي بار خوردممم خيلي خوب بود

نوش جونت 😘😘

خوزستان همیشه مظلوم 😣 بمیرم برای مردمم که نه نان دارن نه هوای سالم نه آب نه واکسن . 😞😞😞
خب نزارم دم بكشه با برنج!؟

چرا دیگه. حدود یه 20 دقیقه که برنجت دم کشید این و بذار وسط برنج. بعد که خواستی برنج و بکشی مخلوط کن. فقط میگو فلفل و ادویه باید داشته باشه تا بووش گرفتهشه

مـن هـمانی ام که بی تو...پای تمام دوست داشتنهایم ایستاده ام...🥺

برا اينكه بوى زهم نده قبلش چند ساعت تو يخچال ميزارم با ابليمو و ادويه مخصوص ماهى و سير له شده و نمك و فلفل سياه و زعفرون 

بعد يه پياز بزرگ سرخ ميكنم با چنتا حبه سير. بعد ميگو رو ميريزم با گشنيز تازه  تفت ميدم ،زعفرون و ابليمو ميزنم ادويه كارى و ادويه ماهى و فلفل قرمز و رب  ميزنم .درشو ميزارم زيرشم كم ميكنم تا ميگو بپزه و اولش اب ميندازه بايد صبر كنى ابش تموم شه به روغن بيافته  

برنج رو جدا ميپزم و ميگو كه اماده شد برنج و ميگو رو لايه لايه رو هم ميريزم و دم ميكنم .ته ديگ سيب زمينى هم بزار 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز