کلاس ھم رفتمحضوری برای رفع اشکال رفتم و مجازی با حنیف و فرھمند خوندمخیلی سبز رو راحت میزنمولی نمیدون ...
همین با رد گزینه سئوال حل کردن هم سواد میخواد، بیشتر که تست بزنی دستت راه میفته، نترس از غلط زدن تست خوب پاسخنامه رو بخون ببین کجا اشکال داشتی و چرا اشکال داشتی
آیکیو ذاتا سخت و متفاوته تستاش ولی هدف ما از تست زدن تو خونه یادگیریه نه تعداد درست و غلط ؛ اونایی که غلط میزنی و به جا اینکه از پاسخنامه پیدا کنی جوابش و ، کتاب درسیت و باز کن و از اون با دقت پیدا کن جواب و ، زیادم غرق درسنامه ها نشو یادت نره که بهترین و کاملترین منبع کتاب درسی هست