2789
عنوان

کنکوریا بیاین

82 بازدید | 14 پست

بچہ ھا من زیست کتاب رو میخونم بعد نکات درسنامہ بعد تستای خیلی سبز

ولی الان اومدم آیکیو زدم و از 10 تا 7 تاش رو اشتباہ زدم بقیہ رو ھم شانسی زدم

چکار کنم بتونم بزنم؟

آخہ درسنامہ ھم ندارہ پس من از کجا بکونم اصلا چی بخونم!

دارا اسم داداشمه   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فک کنم مفهوم رو خوب یاد نگرفتی به نظرم چاره اش کلاسه

کلاس ھم رفتم

حضوری برای رفع اشکال رفتم و مجازی با حنیف و فرھمند خوندم

خیلی سبز رو راحت میزنم

ولی نمیدونم چرا انقدر آیکیو برام نا آشنا میاد!

بعضی سوال ھاش رو با رد گزینہ میزنم ولی خب اینجوری ک درست نیست

درستہ؟

دارا اسم داداشمه   

چون خوب درس رو نفهمیدی و فقط حفظ کردیزیست مفهومیه کتابی مثل آی کیو هم مطالبو ترکیب هم میکنه

منظورت از مفھوم اینہ از ی شکل ی نکتہ میگ ک من ندیدمش درستہ؟

میشہ مفھومی خوندن رو توضیح بدی؟

مرسی ک کمکم میکنی♡

دارا اسم داداشمه   

کلاس ھم رفتمحضوری برای رفع اشکال رفتم و مجازی با حنیف و فرھمند خوندمخیلی سبز رو راحت میزنمولی نمیدون ...


همین با رد گزینه سئوال حل کردن هم سواد میخواد، بیشتر که تست بزنی دستت راه میفته، نترس از غلط زدن تست خوب پاسخنامه رو بخون ببین کجا اشکال داشتی و چرا اشکال داشتی

🇮🇷🇮🇷🇮🇷

همین با رد گزینه سئوال حل کردن هم سواد میخواد، بیشتر که تست بزنی دستت راه میفته، نترس از غلط زدن تست ...

ممنونم

مفھومی خوندن زیست مگہ ھمین نیست ک زیر و روش کنی و ھمہ نکتہ ھاش رو دراری؟

آخہ من اول حفظ میکنم بعد نکتہ ھارو درمیارم نمیدونم درستہ یا ن

دارا اسم داداشمه   

منظورت از مفھوم اینہ از ی شکل ی نکتہ میگ ک من ندیدمش درستہ؟میشہ مفھومی خوندن رو توضیح بدی؟مرسی ک کمک ...

نه کلا متن کتاب و ارتباط درس ها با همدیگه 

مثلا بعضی مطالب از فصل های مختلف به هم مربوطن 

مفهوم رو یاد بگیری یعنی وقتی درسو خوندی بدونی چی ازش یادگرفتی

تست های غلطت رو دلیلشو ببین ،برای بی دقتیه یا...

وپاسخشون رو دقیق بخون و نکات مهمش رو یادداشت کن

@florinaaaa عزیزم کمکم میکنی لطفا؟

سلام جانم

چندمی ؟

آیکیو ذاتا سخت و متفاوته تستاش ولی هدف ما از تست زدن تو خونه یادگیریه نه تعداد درست و غلط ؛ اونایی که غلط میزنی و به جا اینکه از پاسخنامه پیدا کنی جوابش و ، کتاب درسیت و باز کن و از اون با دقت پیدا کن جواب و ، زیادم غرق درسنامه ها نشو یادت نره که بهترین و کاملترین منبع کتاب درسی هست

درخواست دوستی پذیرفته نمیشود❌ تاپیکای درسی و کنکوری تگم کنید قربون دستتون🥰🤍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز