2777
2789
عنوان

رفتیم خونه

252 بازدید | 18 پست

خارسوم از راه دور حدود ۷۰ کیلومتر بعد اولش که اصلا خوشحال نشد بعدش لال شد و هیچی با من نمیگفت و ارتباط چشمی نمیگرفت منم خودم با فیلم مشغول کردم بعد برا شوهرم چای اورد شوهرم چایی بر نداشت بدون اینکه یه تعارف بمن بکنه چایی رو برد اشپز خونه 

سفره رو پهن کرد ما خونمون شام خورده بودیم 

بچهای خ شوهزمم اونجا بودن ، هی میگفت بچها بیاین شام بعد که همه غذا رو خوردن وسط کار یه تعارف الکیم بمن کرد ، غذا رو که خوردن پاشدم ظرفاش رو شستم خلاصع تا صبح لال بود ،رفتم بیرون شوهرمم اومد بهش گفتم نمیبینی رفتار مامانت رو در کمال نا باوری اونم متوجه شد صبح از خونشون زدیم بیرون من کلی گریه کردم تازه هی بچها رو دعوا میکرد و کنایع میزد ، من کلی فکر کردم که چرا ؟ چیکار کردم مگه ؟ ب نتیجه یی نرسیدم 

اینم بگم عروسی برادر شوهرمه خبلی بریز بپاش کردن شاید دست پیش گرفت که پس نیوفته درحالیکه من هیچیییییی نگفتم هیچی ، رفتم مسجد کنار خونسون بغض داشت خفم میکرد کلی گریه کردم 

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 

اینو یادم رفت بگم تا فهمید داریم میریم یهو زبونش باز شد که بمونید کجا میرید و اینا،  من حتی صبحانم نخوردم 

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصفهانی هیتی؟

نه چطور؟ مگه اصفانیا ایطپرین ؟ من سمت یاسوجم

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 
ببخشید خارسوم چیه

مادرشوهر 

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 
اصفهانی هیتی؟

بخاطر خارسو میگی ؟ من خودم اصفهانیم اما به یایوج شوهر کردم

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 
بدون خبر رفتع بودین. ؟؟

اره ، دو هفته یبار میریم همیطوری بدون اطلاع ، همه بچهاش میان 

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 
خوب آخه چرا؟ بی دلیل؟ یه کم ازشون دور باش و فاصله بگیر.

هیچ دلیلی نداره ، برا همین میسوزم دیواری که کوتاهه کوتاهه ....

ما کم برداشتیم که طرفمون کم نیاره اما اشتباه کردیم

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 
بخاطر خارسو میگی ؟ من خودم اصفهانیم اما به یایوج شوهر کردم

اره چون ما ام میگیم خارسووووو😁خدا ب دادت برسه با مادر شوهر یاسووجی🥲

دختر برنده دختریه که پسر بلاتکلیفو گذاشته کنار با این که خیلی دوسش داشته..❤️‍🩹من حماقت کردم عمرم تباه شد ولی تو اشتباه منو نکن...🙂

اره چون ما ام میگیم خارسووووو😁خدا ب دادت برسه با مادر شوهر یاسووجی🥲

دعام کن که فقط خدا بهمون نظر کنه و لطف و رحمت داشته باشه

صبح خیلی غصه خوردم اما الان ارومم شکر خدا که هست که مهربونه که منو خودش با لطف و رحمتش همیشه شرمنده کرده  

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز