2777
2789
عنوان

این چه مریضیه

198 بازدید | 17 پست

فقد میتونم بگم دارم میمیرم دوشنبه پیش حالم خراب شد خوب شدم دیروز پریروز دوباره حالم بهم خورد بدنم بی حسه گلو درد دارم رفتم دوبار دکتر هیچ به هیچ بدتر شدم سوزن زدم سرم وصل کردم هیچی به هیچ بدتر بدتر آب گرم همکار کردم اما همش داره بدتر میشه دیگه جون ندارم 😭 😭 

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

سلام عزیزم 

آنفولانزا جدید هست که مرتبا بهبود کمی پیدا میکنه و دوباره برمیگرده باید یک دوره ی طولانی مراقب خودتون باشید و خودتونو تقویت کنید 

خداوند باعث و با. نی این بیماریها ی جدید رو هدایت کنه و اگه قابل هدایت نیست نابود انشاا…

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط استراحت مطلق بخور مایعات زیاااادتند تند اجوش عسل ابلیمو بخور و شیر و عسل و دارچین گرمتنددد تند

چرا...میرم دکتر میگه سرما خوردگیه...این دیگه چه بیماریه

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

سلام عزیزم آنفولانزا جدید هست که مرتبا بهبود کمی پیدا میکنه و دوباره برمیگرده باید یک دوره ی طولانی ...

من نه بیرون رفتم نه هیچ جا همش تو خونه هستم چجوری اینجوری شدم...آخه...

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

کروناسبه من میگفت حساسیته ولی کروناسیکی از علائمشم اینه دار‌و اثر نداره روش

کرونا کجا بود کرونا نیست بابا 😹😹 رفتم دکتر دستگاه داشت کرونا گذاشت رو پیشونیم گفت کرونا نداری که

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

مثلا از کسی که این بیماری در دوران نیمه بهبود و بدون علائم داشته و با شما رفت و آمد کرده

نه بخدا...اصلا نداشت کسی

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

منم مریضم از من ریه هام درگیره دقیقا علائن اومیکرون دارم… نمیدونم

من نمی‌دونم ولی یه بیماری جدید آمده مثل سرما خوردگیه تا یک ماه طول یا بیشتر طول می‌کشه تا خوب بشیم

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

شما متوجه اش نشدید وگرنه بیمار بودن مثل دوران بهبود خودتون بدون علامت بودید ولی ویروس رو داشتید

نمی‌دونم ... 

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز