رونیا1243 مدیر عضویت: 1401/09/28 تعداد پست: 91 عنوان عمل چشم | مشاهده متن کامل بحث + 87 بازدید | 24 پست بچه بهترین عمل برای چشم چیه ، کسی تا حالا فمتولیزیک کرده ، راضی بودین ، هزینه شو چی میدونین چقدره ؟ 1404/02/02 | 13:42 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
رونیا1243 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/28 تعداد پست: 91 من اسمایل کردم.راحت بود.فرداشم رفتم مهمونی.نه درد داست نه مراقبت هزینه ت چقدر شد
ریاضی_سابق عضویت: 1401/03/09 تعداد پست: 27074 هزینه ت چقدر شد با عکس و داروها تقریبا ۴۰تومن.خود عمل ۳۷
رونیا1243 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/28 تعداد پست: 91 با عکس و داروها تقریبا ۴۰تومن.خود عمل ۳۷ کی عمل شدی؟ ، اسم دکترت رو هم میگی
ریاضی_سابق عضویت: 1401/03/09 تعداد پست: 27074 کی عمل شدی؟ ، اسم دکترت رو هم میگی اسفند پارسال.نادر سیفی
ریاضی_سابق عضویت: 1401/03/09 تعداد پست: 27074 استیگماتم داشتی؟شماره چشمات چند بود سه و نیم ضعیفی.یک و نیم استیگمات
mamiya3 عضویت: 1400/09/01 تعداد پست: 2894 سه و نیم ضعیفی.یک و نیم استیگمات جدی؟الان ده دهم هست بدون عینک؟
ریاضی_سابق عضویت: 1401/03/09 تعداد پست: 27074 جدی؟الان ده دهم هست بدون عینک؟ دکتر میگه دهه.فعلا وه تازه عمل کردم گاهی تار میبینم که دکتر میگه تا۶ماه طبیعیه
mamiya3 عضویت: 1400/09/01 تعداد پست: 2894 دکتر میگه دهه.فعلا وه تازه عمل کردم گاهی تار میبینم که دکتر میگه تا۶ماه طبیعیه ان شاالله خوب باشه. منم دلم میخواد عمل کنم