2777
2789
عنوان

بیاید بگم

114 بازدید | 22 پست

میخوام رشته ی روانشناسی بخونم ...حالا سوالم اینه که؟؟

چقدر روی شخصیتم آیا تاثیر میزاره یا نه ؟شخصیتم مثلا اجتماعی میشه تغییر میکنم خودم و مثلا رفتارم تو جامعه و و با خانواده بچه همسر مادر خواهر و همه تغییر میکنه؟؟

وهمه هم میفهمن خیلی با ملاس شده اخلاقم ...من خیلی منزوی و تودارم و از اجتماع فراریم و خجالتی و وقتی وارد جمعی میشم نفسم از خجالت میگیره ...

میخوام بدونم اینا درست میشه ...یعنی درست و اجتماعی میشم؟؟؟تو زندگی خودم چقدر تاثیر میزاره راستش اول برای دل خودم میخوام برم روانشناسی که خودمو درست کنم بعد کالا برم کار کنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

با این دید نرو قاعدتا یه ادمه موفق تری و اعتماد به نفست بیشتر میشه میتونی بهتر رفتار کنی همین

خدا از دهنت بشنوه ...میدونی مسکلم اینه که راحت با یکی نمیتونم باشم کلا رودروایسیم ...

خدا از دهنت بشنوه ...میدونی مسکلم اینه که راحت با یکی نمیتونم باشم کلا رودروایسیم ...

ببین عاملش چیه حس میکنی طرف ناراحت میشه یا خودت حس میکنی کافی نیستی

بُهت وقتیه که میفهمی هیچ راهی نداری به جز تغییر 🕊🌱  

ببین عاملش چیه حس میکنی طرف ناراحت میشه یا خودت حس میکنی کافی نیستی

اتفاقا وقتی خیلی ب خودم میرسم و فکر میکنم از همه اون جمع من بهترم این حسم بدتر بم دست میده ای خددددا😫😫😄😄

و دلیلشو نمیفهمم 

اتفاقا وقتی خیلی ب خودم میرسم و فکر میکنم از همه اون جمع من بهترم این حسم بدتر بم دست میده ای خددددا ...

خب از الان سعی کن کم کم بهتر باشی و اون حس رو نادیده بگیری

بُهت وقتیه که میفهمی هیچ راهی نداری به جز تغییر 🕊🌱  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز