2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چ جوری صاف میشه بعد فر میشه

اتو موت چ مارکیه

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

روغن ارگان چرا میرنیاسپری دو فاز بگیر که مخصوص قبل اتوعهباعث میشه موهات با حرارت آسیب نبینه

رفتم داروخانه گفت روغن بهتره روغن ارگان سایز کوچیک گرفتم ۴۵۰

رفتم داروخانه گفت روغن بهتره روغن ارگان سایز کوچیک گرفتم ۴۵۰

قبل ‌و بعدش نباید روغن بزنی

روغن باید بعد حموم بزنی یکم 

همین

تموم دیگ بعدش لازم ب روغن نیست

اصلا اتوکشی ربطی ب روغن نداره همون بعد حموم کافیه

زبادشم ریزش میارع

قبل ‌و بعدش نباید روغن بزنیروغن باید بعد حموم بزنی یکم همینتموم دیگ بعدش لازم ب روغن نیستاصلا اتوکشی ...

وقتی همینجوری اتو میکشم باز فر میشن رفتم داروخانه گفت باید روغن بزنی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز