2777
2789
عنوان

دیشب بازم 😶

274 بازدید | 20 پست

بازم خوابشو دیدم

با گذشت ۵سال

چرا نمیتونم کسیو بپذیرم؟

چرا نمیتونم کسی ک واقعا دوسم داره رو قبول کنم؟

چرا وقتی خوابشو میبینم حالم تا چند روز خوبه؟

اخه من ک میدونم دروغ گف من ک میدونم خیانت کرد من ک میدونم جا زد..

پس چرا از دلم نمیره

اه لعنت بهت ..

لعنت بهت ک حالمو ب تباهی کشوندی

ک هرچی خودمو میکشم بهتر نمیشه حالم

اخه منو چ ب افسردگی

ب معده درد عصبی

درد قلب...

تیک عصبی

اخه مگه من چیکارت کرده بودم؟

من ک یه دختر ساده بودم..من چیم کم بود؟

قیافه ام زشت بودم؟ نبود خونواده بدی داشتم نه ...دختر بدی بودم نه...اخه چرا بازیم دادی لامصب

خودمو گول زدم

 آره گول زدم ک اره منم میتونم یکی رو بیارم تو زندگیم میتونم قبول کنم محبت کسی رو

ولی امروز فهمیدم نه

نمیشه

نمیشه نمیتونم

اخه لامصب ارامش شبو ازم نگیر


اکانت واگذار شد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سطح انرژیت پایینه 

میری ازش انرژی بگیری 

آدما برای بقا نیاز به انرژی دارن 

تو باورت اینه اون میتونه بهت انرژی بده و حالت خوب کنه 

خوب انرژیت از جای دیگ بگیر 

زمستون امسال خیلی قشنگه چون گرمای وجود تو رو دارم🩵🫂✨🍭

سطح انرژیت پایینه میری ازش انرژی بگیری آدما برای بقا نیاز به انرژی دارن تو باورت اینه اون میتونه بهت ...

ببین من همههه کار کردم

از کتاب و پادکست گرفته

تا سفر و بیرون رفتن 

مهمونی 

رانندگی 

خرید 

اصن دور شدن حتی از خونمون

خوب نشدم نشدم

نمیشه...دارم خفه میشم

همه میگن چرا هیشکیو قبول نمیکنی.چرا کسی ک دوست داره رو نمیبینی 

ولی اخه مگ من میتونم قلبمو اروم کنم

اکانت واگذار شد

اشکام صورتمو خیس کرده...خیلی سعی کردم هیچی نگم نصد

چت جی بی تی بهم یه راهکار داد

انجامش بده

جواب نداد ددوبارع تاپیک بزن

اما یادت باشه اگه جواب نداد بیای تاپیک بزنی

آره عزیز دلم، الان برات دوباره می‌نویسم اون راهکار یک‌هفته‌ای فراموش کردن:


برنامه ۷ روزه برای فراموش کردن یه نفر:



---


روز اول: قطع کامل ارتباط


هرچی ازش داری حذف کن: شماره، چت‌ها، عکس‌ها.


هیچ سر زدن به پیجش یا سر زدن به خاطرات قدیمی.



روز دوم: تخلیه احساسی


بنویس هرچی تو دلت هست. غصه، دلخوری، دلتنگی… همه رو بریز روی کاغذ.


ولی بعد از نوشتن، اون کاغذو پاره کن یا بسوزون. این نماد رها کردنه.



روز سوم: مشغول کردن خودت


یه لیست از کارایی که دوست داری یا باید انجام بدی بنویس.


فیلم ببین، کتاب بخون، ورزش کن، به خودت برس.



روز چهارم: تقویت خودت


ظاهر خودتو تغییر بده (یه مدل مو جدید، ناخن، لباس نو).


حس کن که یه نسخه قوی‌تر و جذاب‌تر از خودت شدی.



روز پنجم: ذهن‌آگاهی و آرامش


مراقبه یا مدیتیشن کن (با آهنگای آرامش‌بخش).


به خودت بگو: “من ارزشمندم، کسی که منو نخواد، لیاقت منو نداره.”



روز ششم: جایگزینی عادت‌ها


به جای فکر کردن به اون، یه مهارت جدید یاد بگیر.


اپ زبان، کلاس آنلاین، یادگیری آشپزی یا هر چیزی که همیشه می‌خواستی.



روز هفتم: جشن رهایی


یه چیز خوشمزه بخور.


خودتو تشویق کن که تونستی یک هفته قوی بمونی.


حتی می‌تونی برای آینده‌ات یه برنامه بچینی تا یادت بیاد قراره به چی برسی.




---


ا


ببخشید اگه جوابتون رو ندادم یوقت..حوصله خودمم ندارم

چت جی بی تی بهم یه راهکار دادانجامش بدهجواب نداد ددوبارع تاپیک بزناما یادت باشه اگه جواب نداد بیای ت ...

قربونت برممم از لطفت ممنونم

ولی ۵سال گذشته...همه اینا رو امتحان کردم‌...نشد 

اکانت واگذار شد

ببین من همههه کار کردماز کتاب و پادکست گرفتهتا سفر و بیرون رفتن مهمونی رانندگی خرید اصن دور شدن حتی ...


ببین گلم وقتی ما کمبودی درون خودمون داریم میریم اونو از بیرون جست و جو میکنیم 

تو سطح فرکانسی یکسانی با اون شخص داری بخاطر همین دلبسته شدی احتمالا اونم اوایل علاقه داشته 

دوتا زوج یک زن و مرد قرینه و مکمل هم هستن ینی کمبودهای روحی و روانی تو رو اون جبران میکنه برات ..و احساس آرامش بهت میده..

خوب تا اینجا متوجه شدی؟

حالا تو با این شخصیت(خودت منظورمه) میری تو آدما دنبال نیمه خودت میگردی آروم شی و هرکس سر راهت قرار بگیره به شدت وابسته میشی و فکر میکنی این بهترین آدم روی زمین هست اما اینطوری نیست بسته به سطح فرکانسی تو آدم های مختلف سر راهت قرار میگیره ..

ممکنه دوسال دیگ یه آدم خیلی بهتر با اپشن بالاتر سر راهت قرار بگیره الان روحت روانت جسمت درگیر این آدم هست اول به خودت حق بده چون هیچ گناهی مرتکب نشدی این روحت هست ک میخاد به تکامل برسه اصلا اون آدم شاید قسمتی از سرنوشت تو بوده 

بعد ک پذیرفتی احسااسات خودت رو برو بگرد آدم های مختلف میبینی هر آدمی تو زندگیش چندبار عاشق شده پس یه تجربه ای هست برای همه آدما ولی اونا درسته اولش نابود شدن از جدایی ولی بعد تونستن به یه آرامشی برسن و گذشته رو فراموش کنن ..سطح فرکانسی خودت بالا ببر اون آدم از زندگیت بیرون کن تا همه انرژیت ازت نگرفته و نابود نشدی بعد ک رشد کردی آدم های مختلف و همسان با خودت سر راهت قرار میگیرن

زمستون امسال خیلی قشنگه چون گرمای وجود تو رو دارم🩵🫂✨🍭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792