سلام دوستان من ۲ماهه که عقد کردم دوران عقدم
مادرشوهرم اینا تو شهرستانی که با شهرمون ۱ساعت فاصله داره زندگی میکنن اما شوهرم شهر خودمون خونه اجاره کرده به خاطر شغلش اینجا زندگی میکنه اردیبهشت ماه تولد شوهرمه میخوام یه جشن تولد براش بگیرم شوهرم از اون مرداییه که از جشن تولد و اینچیزها کیف میکنه میخوام برم خونه ی شوهرم شام درست کنم کیک هم سفارش بدم پدر مادرشو و خواهرشو دعوت کنم اونجا که باهم برای شوهرم تولد بگیریم میخوام با مادرشوهرم هماهنگ کنم که شوهرم بره از شهرستان پدرمادرشو بیاره خواهرشوهرمم تو شهر خودمونه اون خودش میاد اوناهم بیان شوهرمو سورپرایز کنم نمیدونم کادو چی بخرم شام هم میخوام جوجه درست کنم با سالاد شیرازی و آش رشته نظرتون چیه چه پیشنهاد دیگه ای دارید اولین باره مهمونی میدم میخوام خاص باشه
چون شوهرم خونه داره خواهرشوهرم بهم چند بار گفته خواهرشوهرتو ناهار دعوت نمیکنی و فلان یعنی ازم انتظار دارن دعوت کنم خودمم دوست دارم که مهمونی کوچیک بگیرم و باهم باشیم لطفا هر ایده ای دارید بفرمایید