دوستان من خیلی حساس شدم جدیدا بدترم شدم
اصلا اطرافیانم مشکلی براشون پیش میاد خاهری برادری بجه خاهر ...خیلی اصلا ناراحت میشم انقد نارتحت میشم تجت تاثیر قرار میکیرم ک هکش گریه میکنم بابت اون مشکل دلم افتضاج میسوزه شب نمیتونم بخابم حتی از شدت ناراحتی
جیکار کنم خیلی حساسم خیلی