2777
2789
عنوان

کمکککک دانشگاه

128 بازدید | 15 پست

بچه ها چجوری تو دانشگاه دوست و اکیپ پیدا کنیم؟؟؟ 

خاطره از روز اول دانشگاه میشه بگین؟؟ رفتین واسه اولین بار تو کلاس بقیه چجوری بودن؟ چیکار میکردن🤩🤩🤩🤩🤩🤩

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حس میکنم جو سمی داره دانشگاه

از کسی چیز خوبی در موردش نشنیدم


از چشمم افتادی...حتی اگر برف و باران بیاید برای پاکی ات،عیسی و موسی برای عشقت،خدا به تو اشاره کند به عنوان معجزه در قرآنش،دیگر همان نمیشوی برایم....

همه باهم نا اشناولی درعین حال گرم رفتار میکردن تا بتونن رفیق پیدا کنن تنها نباشن

بعد چجوری کسیو پیدا کردین که شبیه شما باشه؟ 

خب اول که میری تو کلاس پیش هر کی بشینی اون میشه دوستت؟؟

بعد چجوری کسیو پیدا کردین که شبیه شما باشه؟ خب اول که میری تو کلاس پیش هر کی بشینی اون میشه دوستت؟؟

دیگه بالاخره نگاه اول و وایبی ک میگیری یمدت تو کلاس باشی شخصیتشون دستت میاد و ب همون نزدیک میشی

اصولا اکثرا با اولین بغل دستیا رفیق میشن

من خودن تو راه سلف با یکیشون اشنا شدم و بعد با رفیق همون یکی و بعدم الان تبدیل ب یه اکیپ چند نفره شدیم😂

اندر احوالات ماناگفته هاست..خاموشم و[ غم ] دراستخوانم میگدازد.....🖤🥀

از من نصیحت بهت رفیق عشق همشونو بنداز آشغال که مجبوری روز برگشت به خونت ولشون کنی شماها بخاطر دانشگاه کنار هم نشستید سرنوستاتون به هم گره نخوره هر کی راه خودشو میره ، بشین درس بخون و خودتو برای ارشد آماده کن و شاغل شو رحم کن به خودت 

درمورد درس اول ببپرس از یکی بعد بحث رو گسترش بده راجب چیز های دیگه 


بعدش که روت بهش وا شد بچسب بهش رفت تویه اکیپش اونجا توهم باهاش برو بعد تو جمع نظر بده


بعد تمام😎😎😎😎

دیگه بالاخره نگاه اول و وایبی ک میگیری یمدت تو کلاس باشی شخصیتشون دستت میاد و ب همون نزدیک میشیاصولا ...

چقدر عالی پس باید دقت کنیم کجا میشینیم! 

یه سوال مثل مدرسه هر روز یکجا میشینین؟؟ جای مشخص دارین؟ 

دخترا و پسرا قاطی میشینن؟؟

بعد اینکه چند تا اکیپ تو کلاسین؟ 

معلم پررو دارین؟😏

چقدر عالی پس باید دقت کنیم کجا میشینیم! یه سوال مثل مدرسه هر روز یکجا میشینین؟؟ جای مشخص دارین؟ دختر ...

آره دقت کن

ن عزیزم متغیره هردفعه هرکی یه جا میشینه 

بستگی داره دانشگاهت تک جنسیتی باشع یا ن

چندتا اکیپ ک خب معلوم نیس هرجایی یکجوره بعضیا رفیق دونفره ان فقط بعضیا یه اکیپ چن نفره

ما مثلا تو کلاسمون ۳ تا اکیپ دالیم فقط

بقیه یا تکی ان یا دو  نفره

با انواع و اقسام استادا روبرو میشی باید زره فولادین بپوشی تا بتونی باهمشون کناربیای

اندر احوالات ماناگفته هاست..خاموشم و[ غم ] دراستخوانم میگدازد.....🖤🥀
آره دقت کنن عزیزم متغیره هردفعه هرکی یه جا میشینه بستگی داره دانشگاهت تک جنسیتی باشع یا نچندتا اکیپ ...

چه جالب! خیلی با مدرسه فرق داره؟ چند نفر تو یک کلاسین؟

تایم استراحت چیکارا میکنین؟ 

لباس تکراری هر چند وقت میپوشین

چه جالب! خیلی با مدرسه فرق داره؟ چند نفر تو یک کلاسین؟تایم استراحت چیکارا میکنین؟ لباس تکراری هر چند ...

زمین تا اسمون

حدودا ۵۰ نفر

تایم استراحت میریم کافه کتابخونه میریم میگردیم میچرخیم خوراکی میخوریم

لباسم مهم نیس گاهی تنوع خوبه

اندر احوالات ماناگفته هاست..خاموشم و[ غم ] دراستخوانم میگدازد.....🖤🥀
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز