2777
2789
عنوان

پریود

107 بازدید | 12 پست

خانوما

باید ۲۷ ام پریود میشدم ولی نشدم(میدونم ی روز تاخیر نشونه حاملگی نیست)

ولی سینه هام خیلییی سفت و بزرگ شدن انگار سنگ داخلشونه یه مایع خیلییی سفتی رو توشون حس میکنم ک دستم میزنم متوجه میشم که تاحالا اینجوری نبودن هیج وقت

تو اقدامم سه ماهه بنظرتون امکانش هست باردار باشم؟؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حساس شدن سینه زمان نزدیکی پریودی هم هست  منم ی روز مونده بود ب پریودیم حالت تهوع میگرفتم فکر کردم بخاطر اینکه زیادی دارم‌بهش فکر میکنم و استرس دارم حالم بد میشه  نسبت ب حالت تهوع شبانه ام بی اهمیت شدم تا اینکه با ۲۰ روز تاخیری  رفتم ازمایش دادم جوابش مثبت بود امیدوارم تو هم باشی 

حساس شدن سینه زمان نزدیکی پریودی هم هست منم ی روز مونده بود ب پریودیم حالت تهوع میگرفتم فکر کردم بخ ...

اره درسته برا پریودی سینه ها حساس میشن

ولی همیشه انقدر نبود خیلی کمترر الان انقدد درد میکنن و سفتن که نمیتونم دست بهشون بزنم

انشالله 🥲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792