2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

50 بازدید | 7 پست

فردا بعد مدت ها میخوام بدون ماسک برم بیرون خیلی استرس دارم میترسم دوباره مسخرم کنن مثل قبلنا  

خب چرا آخه بعضیا انقد بی وجدانن مسخره میکنن 

شاید یکی شرایط عمل نداشته باشه 

 فقط دلم دوباره نشکنه با مسخره کردنشون هیچی نمیخوام از خدا 

دماغم بزرگه خب فعلا نمیتونم کاریش کنم 

هعی 💔

عکس 

❌ بنده را ریپ نزن ، اگر ریپ زدی باید سوره بقره 15 بار و یک ختم کامل قرآن در شب جمعه برای اموات  بخونی ولاغیر حلال نمی‌کنم و راضی نیستم و پنج میلیون تومان به یک شخص نیازمند که نان شب محتاج هست کمک کنی،برای این که در امان باشی از این مسأله بنده را ربپ نزن و  بهتره نظرت واسه خودت بمونه❌،این  حق الناس هست اگر عمل نکنی و من از حق خودم نمی‌گذرم ❌اگه طرف لایک کردم یعنی راضی م و بالاماتع ست❌❌❌❌

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بیخیال بابا حالا اینجا همه میریزن رو سرم مسخرم میکنن 😪

ما هم مردم هستیم 

❌ بنده را ریپ نزن ، اگر ریپ زدی باید سوره بقره 15 بار و یک ختم کامل قرآن در شب جمعه برای اموات  بخونی ولاغیر حلال نمی‌کنم و راضی نیستم و پنج میلیون تومان به یک شخص نیازمند که نان شب محتاج هست کمک کنی،برای این که در امان باشی از این مسأله بنده را ربپ نزن و  بهتره نظرت واسه خودت بمونه❌،این  حق الناس هست اگر عمل نکنی و من از حق خودم نمی‌گذرم ❌اگه طرف لایک کردم یعنی راضی م و بالاماتع ست❌❌❌❌

عزیزم ب حودت برس تیپ بزن استایل کن میکاپ خفن کن موهات مدل بده عطر بزن بهت قول میدم ک اصلا دماغت ب چشمم نمیاد

دیدم ک میگم

مطمئنم گفته بودی : با توعم تا روز مرگ 🫂 من فقط شک میکنم گاهی ... مبادا مرده ام 🪦 چه کردی با دل و جانم💔 که من از ریشه ویرانم 🍂 کمی با من مدارا کن🥲 مگر من خاک ایرانم 🫠

عزیزم

خوبی.شما همینطوری بدون عمل زیبا هستی چون خدای زیبا همه رو افریده.درونت که زیبا باشه چهره ات هم زیبا به نظر مردم میاد.

چهره دست ما نیست ولی اخلاق و خوش قلبی دست خودمونه.یه همکار داشتم سالها پیش دور از جون همه باشه یک قسمتی از دهان و چونه و گونه اش با اسید سوخته بود.ولی بیش از حد مهربون خنده رو و با اعتماد به نفس و با هدف و فعال  بود.همه تو اداره عاشقش بودن.یک ازدواج موفق داشت تازگی ها هم بچه دار شده.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

زیبا

محیاومن | 6 ثانیه پیش

شما خرید

khodabatost | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز