2777
2789
عنوان

درونگرا

| مشاهده متن کامل بحث + 165 بازدید | 16 پست
کاش بعضیام بفهمن درونگرایی باکلاسی نیست هرکی از راه میرسه میگ درونگراممن خودم برونگرام

ن بابا کی گفته 

درونگرا ها از اینکه احساساتشونو تو خودشون میریزن معمولا خیلی ضربه میخورن 

شما احتمالا که برون گرایی و راحت تر احساساتتو بروز میدی خیلی راحت تر با مسائل کنار میای هر کیم گفته درونگرا بودن با کلاس بودنه واقعا چرت گفته همه رو میریزی تو خودت یهو میبینی شکستی از این همه درد

ن بابا کی گفته درونگرا ها از اینکه احساساتشونو تو خودشون میریزن معمولا خیلی ضربه میخورن شما احتمالا ...

نه کسی نگفته

ولی جدیدا همه درونگرا شدن

ازین خیلی بدم میاد که طرفو میبینی همه چیزش شبیه برونگرا هاست اما واسه اینکه کلاس بزاره میگه درونگرام 

🌧️🤍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ریدن که

orkide_68 | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792