فردا قراره ناهار بریم خونش مهمون داره گفته ماهم بریم
ما تهرانیم اونا پردیس
بعدش برداشته برای شام هم خونه خاهرش قرار گزاشته ک شام بریم عید دیدنی ینی عصر برگردیم بریم غرب تهران
اخه چ واجبه چه میدونی ما میایم یا نه ک قرار میزاری
خب سختمونه دگ پاشیم صب بریم پردیس
عصر برگردیم بریم جای دگ ینی خونه خاله همسرم عید دیدنی شام غرب تهران
عجب بابا
قبلش هم یه مشورت نمیگیره