سلام
این اکانت ساختم تا بیام راحت حرف بزنم
الان دوساعت قبل شوهرم خیلی بدبخورد کرد باهام خیلی ناراحت شدم
اول اینارو بگم که نخوام فقط بدگویی کرده باشم
شوهرم صبح ۶ میره سرکار تا ساعت ۴ یا ۵
امروزم بچم کلاس داشت قرار بود ساعت ۷ اونو ببره پس نخوابید عصر
منم از پریروز پریود شدم ولی امروز مهمون داشتم اینا که رفتن کلاس به شوهرم پیام دادم گفتم اومدنی شیر بخره و برای بچه شربت و قرص سرماخوردگی
بعد دم دمای اومدنشون بود(شوهرم و دخترم)دیدم خیار شور ندارم برای سالاد ماکارونی کلا آماده بود بدون خیارشور
زود زنگ زدم که پیام نباشه اما برنداشت
پس پیام دادم لطفا خیارشورم بخر
اومدن دیدم شیر و قرص خریده بدون خیارشور
گفتم پ خیارشور کو
گفت تو نگفتی فقط شیر گفتی
گفتم زنگ زدم حتی برنداشتی پیامک دادم نگاه کن
الان واجبه برو بخر
(ما طبقه چهار بدون آسانسوریم)(اگر پایین میرفت میشد بار سومی که داره پایین میره)
وقتی گفتم برو بخر بی هیچ حرفی با حرص برگشت بهم گفت خاک تو سرت
انقدر بهم برخورد انقدر ناراحت شدم گفتن خاک بر سر خودت
بیلیاقت
فکر کن من با حال پریودم روز دوممه برای اون سوپ پختم چون سرماخورده
برای مهمون قرمه سبزی پختم برای بچه سالاد ماکارونی
اینم حق الزحمه من
آخرم درشت بارم کرد الانم تخت خوابیده
فردا هم با دوتا ببخشید سرتهشو هم میاره
من میفهمم خسته بوده ها
ولی بنظرتون حق داشت بهم اینجوری بگه
هیچوقت قدردان من نیست
هیچوقت کامل دوستم نداره
همیشه اینجوری کوچیکم میکنه اخرم هم یه ببخشید الکی اما از دل من نمیره یعنی چی بخاطر قصور خودش به من توهین میکنه چیکار کنم اینبار
الان بیشترین چیزی که ناراحتم کرده اینکه چقدر حیفه نونه چقدر بیصفته