2777
2789
عنوان

دلخور شدم

114 بازدید | 7 پست

سلام

این اکانت ساختم تا بیام راحت حرف بزنم

الان دوساعت قبل شوهرم خیلی بدبخورد کرد باهام خیلی ناراحت شدم

اول اینارو بگم که نخوام فقط بدگویی کرده باشم

شوهرم صبح ۶ میره سرکار تا ساعت ۴ یا ۵

امروزم بچم کلاس داشت قرار بود ساعت ۷ اونو ببره پس نخوابید عصر

منم از پریروز پریود شدم ولی امروز مهمون داشتم اینا که رفتن کلاس به شوهرم پیام دادم گفتم اومدنی شیر بخره و برای بچه شربت و قرص سرماخوردگی

بعد دم دمای اومدنشون بود(شوهرم و دخترم)دیدم خیار شور ندارم برای سالاد ماکارونی کلا آماده بود بدون خیارشور

زود زنگ زدم که پیام نباشه اما برنداشت

پس پیام دادم لطفا خیارشورم بخر

اومدن دیدم شیر و قرص خریده بدون خیارشور

گفتم پ خیارشور کو

گفت تو نگفتی فقط شیر گفتی 

گفتم زنگ زدم حتی برنداشتی پیامک دادم نگاه کن

الان واجبه برو بخر 

(ما طبقه چهار بدون آسانسوریم)(اگر پایین میرفت میشد بار سومی که داره پایین میره)

وقتی گفتم برو بخر بی هیچ حرفی با حرص برگشت بهم گفت خاک تو سرت

انقدر بهم برخورد انقدر ناراحت شدم گفتن خاک بر سر خودت

بیلیاقت

فکر کن من با حال پریودم روز دوممه برای اون سوپ پختم چون سرماخورده

برای مهمون قرمه سبزی پختم برای بچه سالاد ماکارونی

اینم حق الزحمه من

آخرم درشت بارم کرد الانم تخت خوابیده 

فردا هم با دوتا ببخشید سرتهشو هم میاره

من میفهمم خسته بوده ها

ولی بنظرتون حق داشت بهم اینجوری بگه

هیچوقت قدردان من نیست

هیچوقت کامل دوستم نداره 

همیشه اینجوری کوچیکم میکنه اخرم هم یه ببخشید الکی اما از دل من نمیره یعنی چی بخاطر قصور خودش به من توهین میکنه چیکار کنم اینبار 

الان بیشترین چیزی که ناراحتم کرده اینکه چقدر حیفه نونه چقدر بیصفته

خسته بوده، از ۶ صبح دوییده، ۷ شب بچه رو برده کلاس و آورده، استراحت هم نکرده، تازه نرسیده بهش توپیدی چرا خیارشور نگرفتی، اونم به اندازه شما خستس، کاش قبل اینهمه توهین و دلچرکینی از همسرت فقط سر سوزنی خودتو میزاشتی جاش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

طبیعیه خیلی از شوهرا اینجورین خودتو ناراحت نکن زوم نکن رد شو برو چون فقط خودت اذیت میشی بی تفاوتی رو تمرین کن و اگه حساسی نزار اصلا چنین چیزایی پیش بیاد 

مثلا سالاد ماکارانی رو میزاشتی برا وعده بعدی 

دوباره یه چیز دیگه درست میکردی یا زودتر زنگ میزدی 

 

خسته بوده، از ۶ صبح دوییده، ۷ شب بچه رو برده کلاس و آورده، استراحت هم نکرده، تازه نرسیده بهش توپیدی ...

بیا مقصرم شدم

مگه من چشامو رو خستگیاش بسته بودم؟

قبل اینکه بالا بیاد بهش زنگ زده بودم ولی برنداشت پیام دادم

من خودم همه خستگیاشو و استراحت نکردناشو گفتم

ولی حق نداشت توهین کنه

چون من بهش نتوپیدم خیلی عادی گفتم نخریدی پ چرا؟


بیا مقصرم شدممگه من چشامو رو خستگیاش بسته بودم؟قبل اینکه بالا بیاد بهش زنگ زده بودم ولی برنداشت پیام ...

من دنبال مقصر پیدا کردن نیستم، این چیزی که شمارو اینجوری برآشفته کرده و ناراحتتون کرده که به شوهرتون بگید بیصفت، واقعا ارزش نداره، نمیدونم چرا خانوما جدیدا بابت هرچیزی بهم میریزن و از زندگی و شوهر زده هستن، یکم بخشش، یکم آرامش، کوتاه اومدن، بخدا اینا خیلی راه گشان

اگه شوهر من بود، نه تنها باید خیارشورو خودم میخریدم و حتی ازش درخواست هم نمیکردم، بلکه بچه رو هم باید خودم میبردم و میاوردم، خریدا رو انجام میدادم و غذا رو هم میپختم 😂🤦🏻‍♀️

همسرت نباید بددهنی میکرد اما تو هم سعی کن یکم شرایطش رو درک کنی...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز