2777
2789
عنوان

دلسوز

34 بازدید | 1 پست

گاهی هم به خودت سر بزن!

حال چشمهایت رابپرس و دستی به سر و روی احساست بکش.

روبه روی آیینه بایست و تمام تنهایی ات را محکم در آغوش بگیر و باصدای بلند به خودت بگو که "تو"تنها دارایی من هستی،

بگو که باهمه ی کاستی های جسمی و روحی ،تو را بی بهانه و عاشقانه دوست دارم

برای خودت وقت بذار،بامهربانی دستت رابگیر و به هوای آزاد ببر،نگذار احساس تنهایی کنی،نگذار ابرهای سیاه،چشمهایت رااز پا دربیاورد...

مطمئن باش،

هرگز کسی دلسوزتر از تونسبت به تو پیدا نخواهد شد...

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز