پارسال این موقع ها بود پر انرژی برای آزمون استخدامی میخوندم
آنقدر انگیزه داشتم
صبح زود پا میشدم میخوندم تا شب 🥲🥲
ولی قبول نشدم .آنقدر ناراحت نشدم خدا میدونه
بعدش من درآمد خاصی ندارم
هی آدم دلش یه چیز های میخاد بخره
هی میگم اگه قبول میشدم میتونستم راحت بخرم 🥲🥲
الان دوباره شروع کردم به مطالعه
کاش امسال قبول بشم
بزرگ ترین ارزومه که قبول بشم 🥲🥲
یهو دلم گرفت
یاد پارسال افتادم 🥲🥲🥲