2777
2789
عنوان

دلم گرفت یهو 🥲🥲🥲🥲

23 بازدید | 1 پست

پارسال این موقع ها بود پر انرژی برای آزمون استخدامی می‌خوندم 

آنقدر انگیزه داشتم 

صبح زود پا میشدم می‌خوندم تا شب 🥲🥲

ولی قبول نشدم .آنقدر ناراحت نشدم خدا می‌دونه 

بعدش من درآمد خاصی ندارم

هی آدم دلش یه چیز های میخاد بخره 

هی میگم اگه قبول میشدم می‌تونستم راحت بخرم 🥲🥲

الان دوباره شروع کردم به مطالعه 

کاش امسال قبول بشم 

بزرگ ترین ارزومه که قبول بشم 🥲🥲

یهو دلم گرفت 

یاد پارسال افتادم 🥲🥲🥲

خدایا شکرت بابت همه چیز💚 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز