2777
2789

من۴سال پیش گذاشتم جنسشو نمیدونم ۳۸۰ دادم ب شوهرم گفتم بچه نمیخام فعلا.نه اجازه چی. 

کاربر قدیمم.سال۹۶.اگه دنبال رمان خوب میگردی،پیشنهاد میکنم بری اینارو بخونی.روز قضاوت،بامداد خمار،شب سراب،حصار تنهایی من،پانتی بنتی،بن بست بهشت،طلسم شده.رمان زیاد خوندم ولی الان یادم نیست.اگه تازه میخای انیمه دیدنو شروع کنی،میتونی اینارو نگاه کنی،قلعه متحرک هاول،شهر اشباح،دختری که در زمان میپرید،وقتی مارنی آنجابود.اگه برنامه میخای که راحت توش فیلم وسریال ببینی بدون سانسور و زبان اصلی و دوبله،برنامه دلفان رو از گوگل دانلود کن.خیلی برنامه ی خوبیه.اگه دنبال بازی هستی میتونیgreeat pizzaرو دانلود کنی و بازی کنی.البته امیدوارم سلیقت مثل من باشه😊.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زدن نه گذاشتن

من ده ساله گذاشتم چون همکارام انجام دادن خیر نیازی چیزی نبود به همسرم ولی خب قبلش به همسرم گفتم و گفتم دو ساله هست نه ده ساله 

و اینکه ورزش رزمی کردم جابجا شد و درش آوردم دوسال بعدترش

😍 خانوم معلم آینده 📚👩🏻‍🏫 🌱 معــــجــــزه کــــن ؛ صـــبــر مــــرا ...      `` و من یَتَوَکل الله``  متاهل و صد البته متعهد 😌🌱                                                💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫 

چهار تومن شدهزینم آمریکایی بود 

۸ماهی هست دارم 

نه نیاز به اجازه نیست 

 برای مادرم  ک بهترینم بود               جایی خوانده بودم  که درد آدم را بزرگ می‌‌کند و روح را صیقل میدهد. و تجربه را زیاد می‌کند. هیچجا ننوشته اند که درد  با یک زن، با یک مادر چه میکند . مادران درد کشیده یا زود می‌میرند، یا برای همیشه میروند، یا می‌‌مانند با چشمانی که رنگِ بی‌تفاوتی گرفته استو دستانی که زیر ناخن‌هایش جز دردچیزی نمی‌روید، . مادرانی بی هیچ آرزویی، با ‌دنیایی کوچک. دنیایی بسیار بسیار کوچک . هیچکس از مادرانی که به بهشت نمی‌روند  چیزی ننوشته است.

بنظرت با بیمه انجام میدن؟ یا ازاده

آزاده عزیزم 

نه اصلا قبول نمیکنند

 برای مادرم  ک بهترینم بود               جایی خوانده بودم  که درد آدم را بزرگ می‌‌کند و روح را صیقل میدهد. و تجربه را زیاد می‌کند. هیچجا ننوشته اند که درد  با یک زن، با یک مادر چه میکند . مادران درد کشیده یا زود می‌میرند، یا برای همیشه میروند، یا می‌‌مانند با چشمانی که رنگِ بی‌تفاوتی گرفته استو دستانی که زیر ناخن‌هایش جز دردچیزی نمی‌روید، . مادرانی بی هیچ آرزویی، با ‌دنیایی کوچک. دنیایی بسیار بسیار کوچک . هیچکس از مادرانی که به بهشت نمی‌روند  چیزی ننوشته است.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز