2789
عنوان

غلت نزدن بچم

65 بازدید | 9 پست

سلام دوستان وقت بخیر دخترم هشت ماهشه ولی نه غلت میزنه نه سینه خیز نه چهار دست و پا

تازه رو پاشم واینمیسته پاشو جمع میکنه تو شکمش 

فقط میشینه رو شکمم که میزارمش جیغ میزنه 

یعنی حتی یه بار هم خودش به شکم و یا بالعکس نشده.؟

اگه خودش کاملا مستقل و وبدون کمک میشینه خیلی خوبه

کاش زندگی برعکس شروع میشد ...پیر به دنیا میومدیم با یه عشق جوون میشدیمآخرشم یه شب تو بغل مادرمون میمردیم...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بدون کمکم میشینه



خوب اینکه خودش میشینه خیلی خوبه.

نشستن یکی از مراحل اصلیه تکامله .

روی سینه خیز رفتن و چهاردست و پا تاکیدی نیست چون کلا بعضی از بچه ها انجام نمیدن و یک دفعه بلند میشن و راه میرن.

مخصوصا اگه تو بقیه ی موارد مثل خندیدن و گرفتن اجسام   و ارتباط چشمی و صدا درآوردن مشکلی نداره

اگه ۸ ماهش کامل شده و غلت نمیزنه بهتره با دکتر مشورت کنی.

بهت راهکار میده که  کمکش کنی تا راحت‌تر بتونه اینکار رو انجام بده

کاش زندگی برعکس شروع میشد ...پیر به دنیا میومدیم با یه عشق جوون میشدیمآخرشم یه شب تو بغل مادرمون میمردیم...
بدون کمکم میشینه

دختر منم همینجوری بود اصلا حاضر نبود رو شکم بره، همه ش میخواست بشینه سر از کار مردم دربیاره. یهویی نه ماهگی سینه خیز کرد. 

مردک بی همه چیز درخواست دوستی نده.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ویپاد

nafassspl | 21 ثانیه پیش
2791
2779
2792