خوب اینکه خودش میشینه خیلی خوبه.
نشستن یکی از مراحل اصلیه تکامله .
روی سینه خیز رفتن و چهاردست و پا تاکیدی نیست چون کلا بعضی از بچه ها انجام نمیدن و یک دفعه بلند میشن و راه میرن.
مخصوصا اگه تو بقیه ی موارد مثل خندیدن و گرفتن اجسام و ارتباط چشمی و صدا درآوردن مشکلی نداره
اگه ۸ ماهش کامل شده و غلت نمیزنه بهتره با دکتر مشورت کنی.
بهت راهکار میده که کمکش کنی تا راحتتر بتونه اینکار رو انجام بده