2777
2789
عنوان

دلم گرفت یهو 🥲🥲🥲🥲

238 بازدید | 22 پست

پارسال این موقع ها بود پر انرژی برای آزمون استخدامی می‌خوندم 

آنقدر انگیزه داشتم 

صبح زود پا میشدم می‌خوندم تا شب 🥲🥲

ولی قبول نشدم .آنقدر ناراحت نشدم خدا می‌دونه 

بعدش من درآمد خاصی ندارم

هی آدم دلش یه چیز های میخاد بخره 

هی میگم اگه قبول میشدم می‌تونستم راحت بخرم 🥲🥲

الان دوباره شروع کردم به مطالعه 

کاش امسال قبول بشم 

بزرگ ترین ارزومه که قبول بشم 🥲🥲

یهو دلم گرفت 

یاد پارسال افتادم 🥲🥲🥲

خدایا شکرت بابت همه چیز💚 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آزمون استخدامی رو بیخیال شو 

دنبال پول درآوردن باشه اگه همون یه سالی که خوندی برای استخدام پول در میاوردی خیلی خوب بود 

خدایا شکرت واسه همه داده هات که هرچی بوده به صلاحم بوده حتماً

قربونت برم . انشالله امسال قبول میشی،



 خیلی روزای سختی بود ، همه عید دیدنی میرفتن ما تو خونه میخوندیم

 زخمی ب قلبمه ، ک خدا هم بغلم کنه ، خوب نمیشه، (۱۴۰۳/۱/۲۹)  خدایا اشتباه کردم ... بغلم کن  آروم شم.....۱۴۰۳/۷/۸ ازمون استخدامی اموزش پرورش قبول شدم الهی هزار بار شکر  

پارسال این موقعه اونی که دوسش دارم مجرد بودو خواستگار خودم

امسال همسر یکی دیگست

منم دلم گرفت راستش

دل ز تن بردی و در جانی هنوز درد ها دادی و درمانی هنوز،نامزد ندارم،امضای قبلیم برای قانون جذب بود‌مجردم و اکانتم قبلا یه مدت کوتاهی دست یکی دیگه بود.

آزمون استخدامی رو بیخیال شو دنبال پول درآوردن باشه اگه همون یه سالی که خوندی برای استخدام پول در میا ...

خوب کار هم می‌کردم

خدایا شکرت بابت همه چیز💚 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز