2777
2789
عنوان

بی پولی

152 بازدید | 16 پست

دوستام رو که میبینم آنقدر به خودشون می‌رسن رو واقعا ناراحت میشم . مثلا همین هم اتاقیام ، هر روز لوازم آرایشی جدید ، تیپ جدید ، کلییییی هزینه رنگ و میکاپ و لیزر و فلان و بهمان. اونوقت من حتی پول ندارم یه موچین بخرم ، فقط یه ضد آفتاب ، یه رژلب و یه دست لباس دارم😐😭😭😭😭😭 اونا کلی پول دارن ، هر روز فقط کلییییی هزینه هله هوله هاشون میشه . 

خدایا این عدالته آخع ؟؟؟؟ 😭😭😭 کاش بمیرم راحت بشم از دست این دنیا 😭😭😭

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم پدرم فوت کرد و کلا زمانی ک در قید حیاط بود ازش ۱ ریال هم نگرفتم از سن ۱۶ ۱۷ سالگی طراحی سایت یاد گرفتم تو خونه پول دراوروم بعدش تو یک شرکت استخدام شدم کلا هر چیزی ک علاقه داشتم خودم برای خودم خریدم 


توصیح بده با این همه پولی که خرج میکنند چرا تو خوابگاهن چرا خونه جدا اجاره نمیکنند؟

خب از نظر خانواده ها خوابگاه جای امن تریه برا دخترا تا خونه مجزا اجاره کردن .

دید اکثر خانواده های ایرانی همینه.

خب از نظر خانواده ها خوابگاه جای امن تریه برا دخترا تا خونه مجزا اجاره کردن .دید اکثر خانواده های ای ...


دختر دایم با دوستش اجاره کرده بو مثلا 


خوابگاه واقعا سخته 

وقتی از میان درد رشد نکنی درد رشد خواهد کرد🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792