قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 عنوان مدیتیشن 21 بازدید | 0 پست تمرینش که نفس میکشیم با دماغه دم و بازدم جفتشیا با دهنه جفتشکدومهمن با دهن کشیدم جفتشو هم دم هم بازدم کلی اذیت شد بدنم سرویس شدم سختهبا دماغ بهتره کهکدوم درسته کسی میدونه؟ 1404/01/25 | 00:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب