خودم دست چپم
فوق العاده ب کارهای هنری علاقه دارم
نقاشیم همیشه خوب بوده.منتها کسی نبود هدایتم کنه از بچگی ب هنر
کلن ب هر کار هنری مثل داستان نویسی.نقاشی.دریت کردن چیزهای هنری علاقه دارم....و بسیار ادم احساسی بودم.
ولی خوب سختی های زندگی از احساسم خیلی کم کرده
تو این سن ک هستم سعی میکنم بیشتر منطقی باشم تا احساسی