2777
2789
عنوان

حس ششمی🌠🫐

| مشاهده متن کامل بحث + 3465 بازدید | 327 پست
کوتاه نکن عزیزم موهاتو برات خوب نمیارهآره احتمال زیادقبول ولش کن بچه میدیدتت و جدی نمیگرفتت

بنظرت تا کی میاد جلو ؟من قبول کنم یا کیس های بهتری هم قراره بیان ؟(چون با معیار هام خیلییییی متفاوته اما نمی‌دونم چرا از طرفی هم خوشم میاد )

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قوربونت عزیزم🌟استرسو از خودت دور کن راستی بدنت طبع سرده اگه خیلی وقته اقدامی و نمیشه رو تغذیه ت کار ...

فدات گلم

آره طبع بدنم سرده ۹ماهه اقدامم،هر دومون قرص فرتیل اید میخوریم تقریباً ۲ماهه

عشق فقط یک کلام امام رضا علیه السلام ❤️

الآنم خوبه و بهتر هم میشهفقط خوشگلم به حرف دلت و حست گوش کن..اگر خواستی جایی بری حست گفت نه یا اتفاق ...

منم میگید کی پیام میده رابطمون تموم میسه یا درست بنظرتون تعش چی میسه ممنونم

کوتاه نکن عزیزم موهاتو برات خوب نمیارهآره احتمال زیادقبول ولش کن بچه میدیدتت و جدی نمیگرفتت



سلام

شبتون بخیر

خوبین؟

ممکنه لطفا بفرمایید که آیا ممکنه مدیرم بهم پیشنهاد احساسی بدن؟؟چه زمانی؟در مورد چی فکر میکنن و منو چطور خانمی میبینن؟

ممکنه هر چیزی که از ایشون هم حس کردین بهم بفرمایید؟

متشکرم، به نیت حاجت‌رواییتون حمد میخونم

من آدم نمیشم ؟ اگه میشم چطوری ؟ 

هیچ نظری برای آینده ندارم هیچ کاریم نمیخوام بکنم امیدیم ندارم ،خلاصه فکر نکنم زیاد عمر کنم 

تو چ نظری داری ؟

اصلا ازدواج می‌کنم یا شغلی دارم یا بچه یا مثل بقیه آدما ؟بنظرت خودکشی نخواهم کرد ؟

میشه حستو به ایندم بگی پنجشنبه قراره چی بشه؟خوب پیش میره؟

چون آدم با ملاحضه‌ای هستی حواست باشه با آدمای لول پایین  برخورد نداشته باشی منظورم ارتباط عاطفی و ...اینا نگیر باهاشون که تو رو هم مثل خودشون کم سطح نکنن خدا نکرده...

ازدواجت موفقه تحصیل اگر خودت نکشی عقب خوبه از لحاظ کاری پشتکار داشته باشی ی چیزو تا آخر ادامه بدی عالییییی

پنجشنبه یه خبر می‌شنوی یا یه حرفی که فکرشو نمی‌کردی خوب پیش می‌ره فقط زیاد حساسیت نشون نده خب؟

رو کلمات و رفتار کلیک نکن

رو علایق و اهدافت متمرکز باش

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز