2777
2789

اصلا سخت نیست شبیه معاینه ی ساده 

اول با یه چیزی شستشو میدن و با یه لوله نازک جنین رو انتقال میدن یکی دو دقیقه طول میکشه فوقش 

و بعدش یه نیم ساعتی به همون حالت دراز کش میمونی و بعدش میگن میتونی پاهاتو دراز کنی بعد ۱ ساعت مرخص میکنن 

اصلا سخت نیست شبیه معاینه ی ساده اول با یه چیزی شستشو میدن و با یه لوله نازک جنین رو انتقال میدن یکی ...

خداکنه اینطور ک میکی باشه اخه میگن باید مثانه نیمه پر باشه 

من از اسپکلوم متنفرم همیشه سفت میگیرم خودمو اذیت میشم 

شما ای وی اف کردید مشکلتون چی بود؟

مثبت شد؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا سخت نیست شبیه معاینه ی ساده اول با یه چیزی شستشو میدن و با یه لوله نازک جنین رو انتقال میدن یکی ...

اخه همزمان سونو میکنن بعد انتقال میدن دگ طول میگشه فک کنم تا جای دقیق توی رحم رو پیدا کنن

اره باید نیمه پر باشه برا من که دو دقیقه ای طول کشید ماما سونوکرد دکتر انتقال داد 

یه لحظه خودتو سفت نگیری تموم میشه 

من که قبل عید انتقال دادم کلی رعایتم کردم ولی منفی شد 

الان منتظرم پریود شم برم برا سیکل انتقال 

از من برات یه نصیحت عزیزم 

من انتقال اولم بود کلی تو نی نی سایت و گوگل بودم هی دنبال علایم بودم بعد متوجه شدم هربار تحقیق میکنم درمورد انتقال دلهره میگیرم نگو استرس شدید وارد بدنم میکردم فکر کنم همون استرس باعث منفی شدنم شد 

سنم کمه و جنین هام گرید A بودن و ۳ تا انتقال داده بودن 

بعد انتقال سرگرم شو اصلا به خودت استرس نده 

شما کی قراره انتقال بدین؟

وسطای اردیبهشت انتقالم میشه فک کنم 

پس فردا میرم دکتر نگاه کنه دارو بده نمیدونم

انتقال اولمه 

وای منفی شدی من خودمو الان باختم رسما با دیدن پیامات

من ۳۲ سالمه

😔😔😔

نکنه برای منم منفی شه چ غلطی کنم اوموقت اینهمه زحمت کشیدیم. هزینه کردیم 

من دوم پریود رفتم سونو برام ۱۰ روزه دارو داد بعد سونو نوشت 

رفتم سونو بعد ۱۰‌روز آمپول و دارو داد یک هفته بعدش انتقال 

نا امید نباش مرکز یه خانمی بود ۵۰ ساله انتقالش مثبت شده بود خدا بخاد میشه 

برا من قسمت نبود

من از دکتر پرسیدم گفت درصد موفقیت انتقال ۲۵ الی ۳۰ درصده که عادیه منفی بشه و نباید هیچ استرسی وارد کنین به بدنتون چون کلا تخمکارو نابود میکنه 

بجاش بگو بخند موسیقی گوش کن برقص روحیه خیلی مهمه 

من کلی استرس وارد بدنم کردم همش تقصیر خودمه هر روز منتظر علایم بودم کلی تو گوگل تحقیق میکردم بعد انتقال 

اصلا این کارو نکن

چند تا جنین دارین؟

۶ تا فریز کردیم 

تا دو نی

ینی برای دوبار انتقال

حالا موقع انتقال بایذ از فریز دربیارن ببیینیم وضعیتشون چچطوریه اصلا قابل انتقال هست نیست 

اخه اخر بهمن ماه فریز شدن

خورد به نعطیلات عید افتاد برای اردیبهشت وگرنه زودتر میشد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز