2777
2789
عنوان

عشق یک طرفه

68 بازدید | 5 پست

میشه برای رسیدنم بهش ی صلوات بفرسین

عاشقشم،خیلی،اونقد ک تاحالا کسیو نذاشتم ،تاحالا برای کسی گریه نکرده بودم ولی برای اون کردم...با بند بند وجودم اونو از خدا خواستم،اون ولی دوسم نداره اگ داشت تا الان ی نشونه ای ی نگاهی....هیچی به هیچی..‌...نه مثل بقیه دلبری بلدم نه مخ زدن نه عشوه....روزی ک بشنوم عقد کرده میمیرم ،روزی ک به عروسیش دعوت میشم روز مرگمه....ای کاش هیچوقت نمیدیدمش.....اب کاش اینقد مبتلاش نبودم....توی ذهنم باهاش زندگی میکنم.....تو زندگی نه عاشق شدم نه دوست پسر داشتم ...دلمو برا هیشکی باز نکردم....جرعت اعتراف ندارم ....از خدا خیلی خواستمش...هرروز و هر لحظه.....هر زمان....خیلی دوسش دارم‌.‌.....خدایا نزار حسرتش بمونه رو دلم....

M❤️


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب چرا بهش نمیگی دوسش داری یا میگه اره یا میگه نه دیگه غیر از این دو حالت که نیست باید بدونی تکلیفت ...

نمیتونم ،فامیله ،اعتراف به پسر هیچوقت نتایج خوبی نداشته...برا همین فقط درد میکشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز