میشه برای رسیدنم بهش ی صلوات بفرسین
عاشقشم،خیلی،اونقد ک تاحالا کسیو نذاشتم ،تاحالا برای کسی گریه نکرده بودم ولی برای اون کردم...با بند بند وجودم اونو از خدا خواستم،اون ولی دوسم نداره اگ داشت تا الان ی نشونه ای ی نگاهی....هیچی به هیچی.....نه مثل بقیه دلبری بلدم نه مخ زدن نه عشوه....روزی ک بشنوم عقد کرده میمیرم ،روزی ک به عروسیش دعوت میشم روز مرگمه....ای کاش هیچوقت نمیدیدمش.....اب کاش اینقد مبتلاش نبودم....توی ذهنم باهاش زندگی میکنم.....تو زندگی نه عاشق شدم نه دوست پسر داشتم ...دلمو برا هیشکی باز نکردم....جرعت اعتراف ندارم ....از خدا خیلی خواستمش...هرروز و هر لحظه.....هر زمان....خیلی دوسش دارم......خدایا نزار حسرتش بمونه رو دلم....
M❤️