2777
2789
عنوان

چرا اینجوریم

74 بازدید | 9 پست

تا الان کلاس داشتم،فرداهم تا ۱۱ کلاس،شنبه زمین شناسی امتحان شبه نهایی پنج فصل..الان خسته و داغونم نمیتونم بخونم..وقت هم کمه..حجم زیاده عیدم نخوندم،اصلا انقدر الان افسرده و نابودم که نگم..در شرف پری هم هستم از نظر مود هم ریختم به هم،انقد امروز یجوری بود که خنده و گریه هام قاطی و هیستریک شد به هق هق تبدیل شد دوستام ترسیدن فک کنم..نمیدونم چکار کنم

هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

توکل به خدا .حفظ کردن آرامش.نوشتن غصه هات توی یه دفتر .قرآن خوندن.بیرون رفتن تو دل طبیعت میتونه حالت ...

میگم درس دارم حجم درسام زیاده الان روم فشاره میگی پیاده روی..؟ پیاده چه روی ای آخه.. 

هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

از الان تقریبا هفتاد و خورده ای وقت داری از ثانیه به ثانیه استفاده کن منم کنکوریم الان عید نخوندم حا ...

دوازدهم نیستم..ولی فشارو الان دارم میفهمم

هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

میگم درس دارم حجم درسام زیاده الان روم فشاره میگی پیاده روی..؟ پیاده چه روی ای آخه..

پس گزینه تو دل طبیعت روحذفش کن بعد غصه هاتو توی یه کاغذبنویس یه صفحه قرآن بخوان وقتی آروم شدی یه لیوان چایی بریزم بذاربغل دستت هی به خودت امیدواری بده وشروع کن به خوندن درست وخلاصه کردن 

پس گزینه تو دل طبیعت روحذفش کن بعد غصه هاتو توی یه کاغذبنویس یه صفحه قرآن بخوان وقتی آروم شدی یه لیو ...

کاش بشه...فعلا که تا فردا ظهر گیرم

هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

برو خداروشکر کن دوازدهم نیستی

کاش بودم تموم میشد زودتر بخدا..مرز بین دهم و دوازدهم خیلی چیز ترسناکیه

نه شروعی که بگی تازه اولشه،نه آخراشی که بگی اوکی دیگه تهشه

هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز