2777
2789
ممنونم جای شماخالی

دوستان به جای ماااااا

فقط به امید این زنده ام که روزی درمان سی پی بیاد❤️ که منم نشستن و راه رفتنه پسره کوچولوم فرشته ی بی بالم و ببینم❤️ پسرم با تو، تو این جاده ها بدون امیدم میتونم زندگی کنم🫂

کلا عذاهای دریایی دوس ندارم یه بار با اجبار شوهرم ماهی خوردم رفتم زیر سرم یکی بهم گفت انزیمای معده ا ...

شاید از ادویه باشه

جز  اسی  کسی منو ریپ نزنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلا عذاهای دریایی دوس ندارم یه بار با اجبار شوهرم ماهی خوردم رفتم زیر سرم یکی بهم گفت انزیمای معده ا ...

ای بابا ناراحت شدم دوستم شاید سردیت کرده چون بینهایت سرده ماهی تاحالا ام نخوردی براهمون 

درمورد انزیم معده نشنیدم تاحالا حقیقتا


فقط به امید این زنده ام که روزی درمان سی پی بیاد❤️ که منم نشستن و راه رفتنه پسره کوچولوم فرشته ی بی بالم و ببینم❤️ پسرم با تو، تو این جاده ها بدون امیدم میتونم زندگی کنم🫂

ای بابا ناراحت شدم دوستم شاید سردیت کرده چون بینهایت سرده ماهی تاحالا ام نخوردی براهمون درمورد انزیم ...

 قربونت برم🌹🌹🌹

نوش جوووونت عزیزم😘

من نشنیدم ولی اونی که سرمم رو وصل کرد بهم گفت 

هی نفسی میاد و میگاد🙃

سلام خانوما این کاربرها همگی یک نفر هستند و تحت نظارت این کار معروف و دوستانشون یعنی اوپرا و دختر گر ...

چه جوری یه نفر می‌تونه انقد کاربری داشته باشه؟

اصلا هدف چیه؟

شاید دوستن فقط باهم

 گرچه من نمی‌شناسم هیچکدوم و سوال شد فقط برام

فقط به امید این زنده ام که روزی درمان سی پی بیاد❤️ که منم نشستن و راه رفتنه پسره کوچولوم فرشته ی بی بالم و ببینم❤️ پسرم با تو، تو این جاده ها بدون امیدم میتونم زندگی کنم🫂

قربونت برم🌹🌹🌹نوش جوووونت عزیزم😘من نشنیدم ولی اونی که سرمم رو وصل کرد بهم گفت

خدانکنه دوست قشنگم🫂❤️❤️❤️❤️🫂

یه بار تن ماهی تست کن خوردی سریع چایی نبات زعفران بخور

فقط به امید این زنده ام که روزی درمان سی پی بیاد❤️ که منم نشستن و راه رفتنه پسره کوچولوم فرشته ی بی بالم و ببینم❤️ پسرم با تو، تو این جاده ها بدون امیدم میتونم زندگی کنم🫂

نه یعنی گازو امروز تمیز کردم و تا فردا از غذا خبری نیستحداقل ی شب از تمیزیش لذت ببرم😅

اره حسابی تمیز شده ها.اتفاقا میخواستم بگم 😁😁😁

جز  اسی  کسی منو ریپ نزنه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز