بد نمیشه ولی این کارو کنی خفن تر میشه
مرغ و با کمی نمک + فلفل+ فلفل دلمه ای بذارنیم ساعت بجوشه بعد خالی کن
مرغ ک آبش کشیده شد کاامل سرخ کن طلایی شه
به روغنش زردچوبه و فلفل کم بزن
بعد پیازو سرخ کن و نصف فلفل دلمه و همراهش سرخ کن و رب بزن
به مقدار کافی آب بریز و نمک بذار بجوشه
وقتی جوشید مرغ ها و بریز توش
ولی اب زیاد نباشه در حدی روی مرغ بیاد و بعدش حالت سس بگیره خورشت
میتونی هویج حلقه شده + کدو سبز و حلقه های قطور بزنی بندازی تو خورشت
مثلا کدو و چهار تیکه حلقه کن بنداز( بشدت بنظرم خوش طعم میشه )