2777
2789

چن روزه از مسافرت اومدیم یخچال رو قبل رفتن خالی کردم الان چن روزه رستوران غذا میخوریم امشب گفتم یه مرغ سوخاری بیاره تا حضرت اقا وقت کنه بریم خرید گوشت و مرغ

سزاوار خداحافظی بهتری بودم🍂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ادویه کاری،پاپریکا حتما بزن وگرنه مزه معمولی طور میگیره کره هم داشتی بذار خوش عطر میشه نه پیازات بد ...

هم کره شرکتی دارم هم کره محلی کدومش بریزم؟


چیزی ک اینجا بهش رسیدم اینه...در هر صورت حق با شماس و من عمرا ریپلای بزنم و بحث کنم چون زمان و انرژی هر دو برام ارزشمند تر از بحث با شماس

عزیزم اخر سر میکس کن ولی هویج و سبزیجات درشت جدا کن

هنوز روی پیاز نذاشتم مرغارو

پیازاشو بنظرت خلالی بریزم یا بریزم تو خورد کن ریز بشه

چیزی ک اینجا بهش رسیدم اینه...در هر صورت حق با شماس و من عمرا ریپلای بزنم و بحث کنم چون زمان و انرژی هر دو برام ارزشمند تر از بحث با شماس

هنوز روی پیاز نذاشتم مرغاروپیازاشو بنظرت خلالی بریزم یا بریزم تو خورد کن ریز بشه

ن خورد نکن ولی ریز و نگینی کن،یا همینجوری اگه سرخ کردی‌و مرغت پخت اخر سر میکس کن تو کاسه بریز سسشو بزار سر میز که پیازاشم معلوم نشه. اخه میکس کنی شیرینی پیاز میزنه تو مرغ

هم کره شرکتی دارم هم کره محلی کدومش بریزم؟

بنظرم شرکتی رو بریز

من نیکام،یه قناد🤍🍰بطور حرفه ایی وارد حرفه دسر و کیک پزی شدم اگه خواستید میتونم کمکتون کنم😄 جدیدا علاقه مند شدم به پزشکی و الان یه کنکوری پر استرسم و منتظرم کنکورم با موفقیت تموم شه و حرفه ایی تر کارم رو شروع کنم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز