سلام کسی شربت تریس اوریکس داده ب بچش واسه اشتها؟؟دخترمهیچی نمیخوره شبا تاصب فقط شیر میخوره خستتتم کرده .خیلی هملاغر شده واقن هم سن وسال هاش رومیبینم حرص میخورم😭😭کسی شزبت عاالی سراغ نداره.
لیکوزینک.پدیا بست.راسیپ.......دادم بی تاثیر بوده
بچه ها اگ چشمتون ب این متن خورد واسه براورده شدن حاجتم دعا کنید😭