هفت ساله ازدواج کردم
شوهرم حتی یه متن احساسی برام نفرستادم
یا نگفت دوست دارم شاید یکی دو بار
یه مدتیه همش برام از این کلیپ عاشقانه ها میفرسته
خوشحالم وای امروز خیلی گریه کردم برا اون روزایی ک هیچ احساسی خرجم نمی کرد و من چقدر گریه میکردم و بهش نیاز داشتم
احساس میکنم دیوونم...