2777
2789
عنوان

خال صورت

27 بازدید | 0 پست

سلام من یه خال دارم روی گونه ام که روی سطح پوست هستش یعنی برجستگی نداره ولی ممکنه از داخل عمق داشته باشه اگه کسی تجربه داره ممنون میشم راهنمایی کنه که با چه دستگاهی از جمله پلاسما، آر اف و CO2 بهتره برداریم؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792