ادم خوبیه ها
اما توی جمع های سمت فامیلای خودشون با من توی جمع حرف نمیزنه یا خیلی کم در حدد یه کلمه دو کلمه
خیلی متنفرم از این اخلاقش
جرا اینطوری میکنه
ادم کم حرفی هست اما توی جمع های فامیلای خودش اصلا با من صجبتی نمیکنه کم محلی میکنه
دوس ندارم اصلا برم توی جمع هاشون وقتی این رفتارپ میبینم