2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم برسم خونه ببینم چیه

|•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•| |•از دور ریختن قواعدی که به من تلقین شده بود، آرامش مخصوصی در خودم حس میکنم•|

هنوز ناهار هم نخوردیم والا😂

یه سالاد با توت فرنگی دیدم اونو میخوام درست کنم 

 چرا جملات سطحی‌تان را با «ما مرد‌ها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است... 

غذای مخصوص مامان پز😋

برای قاطعیت جنایتکار بودن چهره قبیح ابر فاسد جهان عن ریکا جنایت 🎒#۱۶۸ میناب کافیست برای افرادی که قبل از این به هزار راه برای تطهیر این دولت جانی پدوفیلی متوسل میشدند. آقا فرهاد سس بزن با صندوق کچاپت سس خرسی و شخم بزن ✌️🫢تاریخ تکرار شد باز هم حسینی دیگر در کربلایی دیگر به همراه خانواده و کودک شیر خواره اش قربانی و فدای حق طلبی و عدالت خواهی شد ولی این بار فرق میکند در حالی که ۱۴۰۰ سال پیش مردم آن زمان با سکوتشان معرکه در کربلا به پایان رسید این بار فرزندان سلمان با قیامی مختار گونه میدان معرکه را برای نابودی کامل فرزندان نامشروع آل امیه ادامه دادند تا به جهان نشان دهند ریشه انقلاب اسلامی ایران در دهه ۴۰ یا ۵۰ نیست که ریشه اصلی آن به قتلگاه حسین بن علی و یارانش که فریاد هیهات منا الذله را برای یاد دادن مقاومت و زانو نزدن برای ظلم و حرف زور سر میداند هست. اما وظیفه ما از این پس سنگین تر خواهد بود ما نباید برای انتقال اخبار این حماسه به نسل های بعد منتظر تاریخ نویسان و روزنامه نگاران دست روی دست بگزاریم یا حتا به کتاب های درسی آینده اکتفا کنیم بلکه باید عین روایت را با تفسیر و تحلیلی درست و منطقی در ذهن فرزندان خود شکل دهیم تا تحت تاثیر رسانه های تحریف گر قرار نگیرند آرزوی من سربلندی و پیروزی ایران و تمامی جبه های حق است نصر من الله و فتح قریب✊🇮🇷🇮🇶🇵🇸🇱🇧🇾🇪کشوری زیر سایه فرزندان موسی ابن جعفر را هیچ کس یارای مقابله با آن ندارد و درختی به بار نشسته از خون پاکان خود طبر میشکند نه طبر او را برای اثبات این ۴۷ سال را باید مرور کرد... خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما خامنه ای رهبر به لطف خود نگهدار رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما دیدار روی مهدی زیارت کربلا نصیب ما بگردان🌱🇮🇷 اللهم عجل لولیک الفرج 💗اللهم صل علی محمد وآل محمد

من تازه ناهار خوردم اومدم اتاقم بذار این بره پایین تا شام 

 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍
چی خوردی


من شوید لوبیا پلو با ماهی درست کرده بودم 

 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍

احتمالا عدس پلو بذارم

پروفایل کپی نشه پلیز ❌❌❌❌ خودمم . من فاطمم   از یه خونه ی دنج ک تموم دنیامه 🌎🌝 یه دونه 😁 شوهر دارم که پسرخالمه 👫 نزدیک یه ساله رسمی هم شدیم و ازدواج کردیم ازاون عشقای فامیلی 😁😁😁❤❤❤ توی ده باصفا کنار تموم فامیلام زندگی میکنم ( شاید فکر کنی رضایت دارم ولب نه چالش دارم 💔🤣)،سعی میکنم ادم خوبی باشم مگه چندسال قراره تو این دنیا باشیم 😘😘😘😘 من درونگرام از جمع اجتماع فراریم عاشق تنهایی خونه البته طبیعت عشقههههه😙 یه نیمچه اشپزم و عاشق غذا  تو تاپیکا اشپزی تگم کنین مرسی  عشقای من بوس به لپای تپلی تون 😌💋  همین دیگه 😅 بایییییی 👋 دارم گواهینامه میگیرم اگه تجربه ای از ازمون توشهری داری بگو بهم مرسی جیگر ❤🎀🫀 راستی قنادم  سوال داری بپرس

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز