2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اخه کامپوزیت گرونه


پس مرتب مسواک بزن

خمیردندانت (سیگنال/مریدنت/پاتریکس) این سه تا خوبن هرکدوم دوس داشتی بخر

و هرموقع مهمونی یا مجلس مهم دعوت بودی (خمیردندان ذغالی سیگنال) بزن حسابی سفید میشه😍.

تاکید میکنم ذغالی را سالی ۳ـ۴بار بیشتر نزن چون مینای دندون از بین میبره و بیچاره میشی

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود..پسرم😍💎✨

دکتربهم قبل عیدگفت 8تومن،واینم گفت که انتظار سفیدی نداشته باش، روی بیشتر دندونها مثل همون جرمگیر عمل ...

اره بابا زیاد سفید نمیشه. ماندگاری هم نداره. فقط پول حروم کردنه.. یا کامپوزیت کن یا هیچی

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود..پسرم😍💎✨

پس مرتب مسواک بزنخمیردندانت (سیگنال/مریدنت/پاتریکس) این سه تا خوبن هرکدوم دوس داشتی بخرو هرموقع مهمو ...

من خیلی مرتب مسواک میزنم با اینکه مرتب هم هست حس میکنم نسبت به گذشته زردتر شده کلا رنگ دندونام ارثیه پدرم هم همینجوری 

شما دکتر خوب نمیشناسین تهران برای کامپوزیت؟هزینه اش چطوریه تقریبا


من خیلی مرتب مسواک میزنم با اینکه مرتب هم هست حس میکنم نسبت به گذشته زردتر شده کلا رنگ دندونام ارثیه ...

منو همسرم هردو تهران کلینیک سرو نیاوران کامپوزیت کردیم...

بسیار راضی هستیم. هرمس میبینه میگه چه طبیعی و خوش رنگه.. اصلا ضایع نیست و توی ذوق نمیزنه..

چکی هم کار میکنن

فقط یه ایرادی که دارن(👈🏻اولش قیمت پایین میگن. مثال: فک میکنی با ۲۰میلیون کارت جمع میشه.. اما وقتی میری اونجا کلللی خرج دیگه میتراشن و میشه ۴۰ـ۴۵ میلیون👉🏻)


اما کاری که برای ما انجام دادن عااااالیه و راضی هستیم.


اگه یه روزی رفتی ..یه اخلاقی دارن ببینند بخاطر قیمت بالا دودل شدی و نمیخای انجام بدی ، هی بهت تخفیف میدن.. انقدر تخفیف میدن تا راضی بشی. پس هی مقاومت کن و هی تخفیف بیشتری بگیر.. حتی ممکنه ببرنت تو اتاق رئیس و رئیس با چرب زبونی میگه: بیا بهت تخفیف میدیم و بیا چک بده ۶ماه دیگه و باهات راه میام و فلان) راضیت میکنه😂

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود..پسرم😍💎✨

برای عروسیم میخوام انجام بدم همون شبو جواب بده اوکیه چند وقت قبلش انجام بدم که بمون؟

نهایتا ۲ـ۳روز قبلش... اما انتظار نداشته باش زیاد سفید بشه.. مبارک باشه عروسیت ♥️

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود..پسرم😍💎✨

منو همسرم هردو تهران کلینیک سرو نیاوران کامپوزیت کردیم...بسیار راضی هستیم. هرمس میبینه میگه چه طبیعی ...

اخه من هم ارتودنسی کردم تازه گوشیم عوض کردم ۱۸ سالمه گفتم چون هزینه اش زیاد میشه تو این چندوقت هم بابام خیلی به خرج افتاده اول بلیچینگ کنم یک تایمی بگذره چندسال دیگه کامپوزیت کنم که شما گفتین خوب نیست

اخه من هم ارتودنسی کردم تازه گوشیم عوض کردم ۱۸ سالمه گفتم چون هزینه اش زیاد میشه تو این چندوقت هم با ...

اهان ارتودنسی کردی 

خوشبحالت اون از همه بهتره که😍

چندسال روی‌دندون هات موند تا صاف بشه؟ کلا چقد شد؟

واسه ابجی کوچولوم میخام ۱۲ سالشه

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود..پسرم😍💎✨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز