منو همسرم هردو تهران کلینیک سرو نیاوران کامپوزیت کردیم...
بسیار راضی هستیم. هرمس میبینه میگه چه طبیعی و خوش رنگه.. اصلا ضایع نیست و توی ذوق نمیزنه..
چکی هم کار میکنن
فقط یه ایرادی که دارن(👈🏻اولش قیمت پایین میگن. مثال: فک میکنی با ۲۰میلیون کارت جمع میشه.. اما وقتی میری اونجا کلللی خرج دیگه میتراشن و میشه ۴۰ـ۴۵ میلیون👉🏻)
اما کاری که برای ما انجام دادن عااااالیه و راضی هستیم.
اگه یه روزی رفتی ..یه اخلاقی دارن ببینند بخاطر قیمت بالا دودل شدی و نمیخای انجام بدی ، هی بهت تخفیف میدن.. انقدر تخفیف میدن تا راضی بشی. پس هی مقاومت کن و هی تخفیف بیشتری بگیر.. حتی ممکنه ببرنت تو اتاق رئیس و رئیس با چرب زبونی میگه: بیا بهت تخفیف میدیم و بیا چک بده ۶ماه دیگه و باهات راه میام و فلان) راضیت میکنه😂