2777
2789
عنوان

خنده بی دلیل

74 بازدید | 1 پست

دوستان اگه کسی خیلی در موقعیت های جدی خنده اش بگیره

واقعا باید چکار کرد ؟

اصلا ادم‌اینطوری خیلی اذیت میشه

من خواهرم اینطوریه میگه نمیتونم اصلا خودمو کنترل کنم

این حرکت عصبیه منم استرس میگیرم خندم میگیره

 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز