بچه ها خواهره من یه مدتی کلاس زبان فرانسه اسم نوشته
بعد خواهره من مثلا چند جلسه یکم بیشتر از اون چیزایی که معلمشون درس داده بوده سر کلاس صحبت کرده
اونوقت یکی از خانمای کلاس چند دفعه همش برگشته به خواهر من گفته تو نباید بیش تر از حد توضیح بدی
بعد خواهره منم اصلا اعصابش از این حرف خورد شده
میگه اخه ایشون چکار به کار من داره
خب خودش هم سعی کنه بیشتر صحبت کنه
اخه شما اگه باشید چطوری جواب یه همچین حرفی رو میدید؟
من نمیدونم چرا انقدر بعضیا به همه چیز کار دارن