دوستان من خواهرم یه مدته که خیلی بی دلیل یهو خندش میگیره
مثلا یبار سر کلاس زبان این اتفاق افتاده
بعد یهو توی خونه اینطوری میشه
در صورتی که قبلا اینطور نبوده
مثلا الان مادرم یه نامه اداری رو داد که خواهرم بنویسه
بعد مادرم بهش گفت خب از روی نامه بخون ببینم چطور نوشتی
اونوقت خواهرم خیلی جدی داشت متن نامه رو میخوند یهو زد زیر خنده شدیدا
اصلا ریسه میرفت
البته طفلک از مادرم عذر خواهی کرد و گفت انگار نمیتونم یهو خودمو کنترل کنم
اخه بچه ها تازگی خیلی اینطور میشه
کسی بوده با یه همچین مشکلی ؟
به نظرتون با مشاور صحبت کنه؟
دیدین همچین کسی رو تاحالا؟