2777
2789
عنوان

سقط جنین

237 بازدید | 19 پست

سلام خانمامن ازاون دسته هستم که فقط باال دی پری میشم الانم ۱۰ساله ازدواج کردم بچه دارنمیشم دکترکه میرم بااچ ام جی تخمدانموفعال میکنه ووقتی فولیکول درست میشه بایه آمپول اچ سی جی تخمکام آزادمیشه بعدمیگن بهم تا۲۰شب یه شب درمیان نزدیکی کنم وطی این مدتم پروژسترون تزریق میکنم روزی یه عددهربارم نتیجه مثبت میشه ولی بعدش خونریزی میکنم ومنفی میشه حالاایندفعه هم همین کاراراکردم ولی هنوز خونریزی نکردم البته از۱۴روزبه بعدکه جواب مثبت شدپروژسترونارو۲تاکردم به دستوردکترم به نظرتون اینبارم منفی میشه یعنی پروژسترونوقطع کنم خونریزی میکنم توروخداکسی هست اینجوری باشه راهنماییم کنین چکارکنم که واسم بمونه وقلبش تشکیل بشه

تعداد رای : 0
نظرسنجی
۲
0
0%
۲
0
0%
۱
0
0%
۲
0
0%

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشالله كه ايندفعه گرفته و يه ني ني خوشگل در انتظارته 

اميد وار باش 😘

بارالها...از كوي تو بيرون نشود پاي خيالم/نكند فرق به حالم.../چه براني چه بخواني.../چه به اوجم برساني ،چه به خاكم برساني.../نه من آنم كه برنجم ،نه تو آني كه براني.../نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم /نه تو آني كه گدا را ننوازي به نگاهي/در اگر باز نگردد نروم باز به جايي.../پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهي/كس به غير از تو نخواهم/چه بخواهي چه نخواهي/باز كن در كه به جز اين خانه مرا نيست پناهي .....((خواجه عبدالله انصاري))

من قطع کردم، خون ریزی کردم

البته 14 هفته اینا بودم

جفتمم پایین بود

پیاده روی هم کرده بودم

اصلا قطع نکن و فقط به دستور پزشکت ادامه بده


کسی چه میداند، شاید این دنیا، جهنم جهان دیگریست.
هر دو دوماه


سقط کلا خیلی سختع

ولی خوبه که تو دو ماه سقط داشتین

من اول پنج ماه سقط کردم

هنوز خونریزی دارم و ول کنم نیست، باید میرفتم اتاق عمل برای کورتاژ ولی رضایت ندادم

کسی چه میداند، شاید این دنیا، جهنم جهان دیگریست.
سقط کلا خیلی سختع ولی خوبه که تو دو ماه سقط داشتین من اول پنج ماه سقط کردم هنوز خونریزی دارم و ول ...

اووووو دیگه نمیدونم چی بگم دوتا بچه بدنیا بیارم اما یه سقط نکنم...😢😢

شاید واقعی بشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز