2777
2789
عنوان

کنکور ارشد📚

122 بازدید | 21 پست

سلام خانما

از کی باید شروع کرد برای ارشد؟؟

سال دوم دانشگاه هستم.

بعد هر روز چند ساعت باید بخونی برای دانشگاه خوب؟؟

دانشگاه تهران یا شهید بهشتی

بعد منابعش رو از کجا تهیه کنم؟؟؟

چه رشته ای؟

بهتره الان درسای خودتو خوب بخونی و از سال سوم شروع کنی تست زدن

عضو کانالای ارشد که بشی منابعشو بهت میدن

تو کریم تراز آنی که از نظر دور داری پرورده ی خودرا  یا   دورکنی به سوی خودکشیده ی خودرا  یا  آواره کنی ماوی داده خودرا  یا  به بلا سپاری کسی را که سرپرستی کردی تو و مهرورزیدی (دعای کمیل)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اصلا نمیدونم منابعش چیه

برا چه رشته ای میخوای ارشد بدی؟

منابع زیادن 

تو کریم تراز آنی که از نظر دور داری پرورده ی خودرا  یا   دورکنی به سوی خودکشیده ی خودرا  یا  آواره کنی ماوی داده خودرا  یا  به بلا سپاری کسی را که سرپرستی کردی تو و مهرورزیدی (دعای کمیل)
ادبیات زیاد باشن نمیرسونم که🥲

منظورم اینه انتشارات زیادن

اول تو اینترنت بزن ارشد ادبیات اسم درسات میاد 

تو کانال تلگرام ارشد ادبیات سرچ کن ببین کانال چی داره

از سال بالاییات بخصوص اونایی که سال آخرن بپرس درباره منابع یا گروهای تبادل نظر 

امسال باهمش آشنا شو و از تابستون یا سال دیگه شروع کن

تو کریم تراز آنی که از نظر دور داری پرورده ی خودرا  یا   دورکنی به سوی خودکشیده ی خودرا  یا  آواره کنی ماوی داده خودرا  یا  به بلا سپاری کسی را که سرپرستی کردی تو و مهرورزیدی (دعای کمیل)
شما ارشد دادی؟

میخوام ارشد بدم

تو کریم تراز آنی که از نظر دور داری پرورده ی خودرا  یا   دورکنی به سوی خودکشیده ی خودرا  یا  آواره کنی ماوی داده خودرا  یا  به بلا سپاری کسی را که سرپرستی کردی تو و مهرورزیدی (دعای کمیل)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز