بچه ها من پایه دهم هستم و رشتم تجربی و خیلی استرس دارم برای کنکور چند روز پیش توی تلویزیون تبلیغ انتشارات گیلنا رو دیدم و پیام دادم و گفتن هم میتونم فقط پکیج هاشو بگیرم هم کلا باهاشون کار کنم با مشاوره و اینا که فک کنم هزینشم کم نباشه کسی از شما همکاری کرده با این انتشارات و اینکه نتیجه گرفته یا اگه کسی کلا با هر انتشاراتی کار کرده میشه نظر بده راضی بوده یا نه مثلا پرش ماز و اینا ؟ لطفا زود جواب بدینن